وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ؛ یورش باواریاییها به قلعه عقاب ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اینتراخت فرانکفورت در هفته پانزدهم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

 

فرانکفورت روز شنبه میزبان بایرن مونیخ صدر نشین بوندس لیگا خواهد بود. فرانکفورت در چند فصل اخیر توانسته بازی های خوبی برابر بایرن مونیخ انجام دهد و از طرف دیگر شرایط خوب این تیم در این روزها می تواند بازی سختی را برای تیم هاینکس رقم زند.

 

مشخصات بازی

زمان: شنبه 18 آذر ماه؛ ساعت 18 به وقت ایران

مکان: ورزشگاه کومرز بانک آرنا؛ فرانکفورت

داور: هارم اوزمرز (هانوفر)

 

وضعیت دو تیم

اینتراخت فرانکفورت: نیکو کواچ در این فصل هم نتایج خوبی با فرانکفورت کسب کرده است به گونه ای که این تیم هم اکنون 22 امتیاز کسب کرده است و با فاصله 4 امتیازی نسبت به رده دوم، در مکان هشتم قرار گرفته است. فرانکفورت برخلاف فصل گذشته در این فصل در بازی های خانگی نتایج خوبی کسب نکرده و عمده امتیاز آن ها (15 امتیاز) از بازی های خارج از خانه کسب شده است.

غایبین: ماکوتو هاسبه، مارکو فابین، عمر ماسکاری و آلکس مایر 

 

بایرن مونیخ: پس از شکست مقابل گلادباخ، هفته گذشته تیم هاینکس عکس العمل خوبی از خود به جای گذاشت و توانستند هانوفر را در آلیانز آرنا شکست دهند. پس از آن در وسط هفته به مصاف پاری سن ژرمن رفتند و این تیم را هم با نتیجه 3-1 شکست دادند تا در بهترین شرایط از نظر روحی برای مصاف با فرانکفورت آماده شوند. بایرن مونیخ تا پایان هفته چهاردهم بوندس لیگا 32 امتیاز کسب کرده و فاصله ای 6 امتیازی با تیم دوم جدول دارد.

غایبین: آرین روبن، تیاگو، مانوئل نویر، خوان برنات

 

 اخبار دو تیم و نکات ویژه بازی

بایرن مونیخ در 8 بازی از 10 بازی آخر مقابل فرانکفورت پیروز بوده است.

 در 9 بازی از 11 بازی آخر در بوندس لیگا، بازیکنان بایرن مونیخ حداقل 2 گل به ثمر رسانده اند.

بازی روز شنبه نود و سومین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی 21 برد برای فرانکفورت و 49 برد هم برای بایرن مونیخ ثبت شده اند. 22 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.

ژروم بواتنگ، خاوی مارتینز، توماس مولر و آرتورو ویدال بنا به صحبت های هاینکس در کنفرانس خبری، در ترکیب اولیه حضور خواهند داشت.

عمر ماسکاری و تیموتی چندلر پس از مدت ها در تمرینات فرانکفورت حضور یافته اند اما در این بازی نمی توانند به میدان بروند.

یوپ هاینکس از جولای 1994 تا آوریل 1995 هدایت فرانکفورت را برعهده داشت و در 24 بازی با این تیم 7 برد، 7 تساوی و 10 باخت کسب کرد.

نیکو کواچ و روبرت کواچ دو برادر کروات که به عنوان سرمربی و دستیار اول روی نیمکت فرانکفورت حضور دارند موفق ترین دوران فوتبال خود را در بایرن سپری کرده اند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

 

پیش بینی سایت هواسکورد از نتیجه بازی
فرانکفورت2-1بایرن مونیخ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد