وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: زمان بازگشت روبن مشخص نیست؛ برای من دست‌دادن با بایرن مونیخ نیز به منزله یک قرارداد است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس پس از برد 3-1 تیمش در برابر پاری سن ژرمن از نامشخص بودن زمان بازگشت وینگر هلندی تیمش گفت.  

روبن آخرین بار در برد 2-1 تیمش در برابر اندرلخت به میدان رفته بود. او در میانه این بازی به دلیل آنچه که «کشیدگی جزیی ماهیچه ساق پا» اعلام شد، زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش FourFourTwo، پس از این مصدومیت، روبن تا کنون بازی های تیمش در برابر بروسیا مونشن گلادباخ و هانوفر در بوندسلیگا و همچنین بازی تیمش در برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را از دست داده است. ضمن آنکه طبق اعلام هاینکس، روبن تیمش را در بازی شنبه شب در برابر آینتراخت فرانکفورت نیز همراهی نخواهدکرد. هاینکس در مورد وضعیت این بازیکن گفت:

“آرین از ناحیه اعصاب سیاتیکی اش دچار مشکل شده است. او با قدری تورم در این ناحیه روبرو شده است. در حالت معمول، چنین مصدومیتی آنچنان شدید به حساب نمی آید و دوره نقاهت یک تا دو هفته ای دارد. اما در مورد بازگشت روبن، ما هنوز نمی توانیم تخمین دقیقی داشته باشیم.
 

بایرن مونیخ در ادامه رقابت ها، پیش از آغاز تعطیلات سال نو به ترتیب در بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت و در جام حذفی در 20 دسامبر به مصاف دورتموند خواهد رفت. بایرن مونیخ  چند هفته پیش در بوندسلیگا، در آخرین مصافش با دورتموند، این تیم را در سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 3-1 شکست داد. آن پیروزی یکی از دستاوردهای شیرین بایرن مونیخ، پس از به خدمت گرفتن یوپ هاینکس به جای کارلو آنچلوتی به حساب می آید.

هاینکس که در فصل 2012-2013 با این تیم موفق به کسب سه گانه شده بود، تایید کرد که در این فصل هنوز قرارداد رسمی با بایرن به امضا نرسانده است:

“در مورد قراردادم، برای من دست دادن نیز به منزله یک قرارداد است. به خصوص وقتی یک سوی قرارداد بایرن مونیخ باشد. البته که همه چیز مقرر شده است.
 

او در پاسخ به این سوال که چه موقع قرارداد رسمی را به امضا می رساند گفت:

“امضای قرارداد می تواند سورپرایز سال نو باشد. اما حقیقت این است که برای من خیلی مهم نیست.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Homa چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 22:20

خدا کنه سورپرایزش تمدید سال بعدم باشه.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد