وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: زمانی که رئال مادرید را در آن زمان ترک کردم، حس می کردم یک قدم رو به عقب برداشته ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر با تجربه بایرن مونیخ گفت ترک رئال مادرید پیش از لادسیما به نظر او یک قدم رو به عقب بوده است. 

 

آرین روبن سه شنبه شب صدمین بازی خود را در لیگ قهرمانان انجام می دهد. وی پس از دو سال حضور در رئال مادرید موفق نشد دهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد و راهی بایرن مونیخ شد. روبن در گفتگو با وبسایت یوفا گفت:

“رئال مادرید مخصوصا در زمینه عملکرد در اروپا باشگاهی فوق العاده است. زمانی که آنجا بودم، هدفمان کسب دهمین قهرمانی در اروپا بود و این آرزوی بزرگ من بود. من دو سال آنجا بازی کردم اما موفق نشدم آن جام را بالای سر ببرم. زمانی که رئال مادرید را در آن زمان ترک کردم، حس می کردم یک قدم رو به عقب برداشته ام.
 

“بایرن مونیخ در سال های پیش از آن، در اروپا چندان موفق نبود و هدف من بازی در بالاترین سطح ممکن و آن قهرمانی در لیگ قهرمانان بود.
 

مرد هلندی در سال 2013 با بایرن مونیخ و برتری مقابل دورتموند در ومبلی، موفق شد قهرمان اروپا شود. وی در این مورد گفت:

“وقتی قهرمان اروپا می شوید، به همه چیز فکر می کنید و احساس فوق العاده ای به همراه دارد. شما از نظر تیمی و فردی به بالاترین افتخار می رسید. به عنوان یک بازیکن قهرمانی در لیگ قهرمانان همیشه رویای من بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد