وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هانوفر؛ باواریایی ها در اندیشه کسب دهمین برد متوالی مقابل هانوفر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف هانوفر تازه به بوندسلیگا بازگشته می رود.  
بایرن مونیخ روز شنبه میزبان هانوفر خواهد بود و شواهد و قراین حاکی از آن دارند که صدرنشین بوندسلیگا بازی سخت دیگری را تجربه می کند. هانوفر یکی از تیم هایی بوده که در این فصل بوندسلیگا تا اینجا فراتر از انتظارات عمل کرده اما عملکرد آن ها مقابل بایرن مونیخ در سال های اخیر نشان می دهد آندره برایتن رایتر برای کسب نتیجه مطلوب در مونیخ کار سختی در پیش خواهد داشت.

 

مشخصات بازی

زمان: شنبه 11 آذر ماه؛ ساعت 18 به وقت ایران
مکان: ورزشگاه آلیانز آرنا
داور: گیدو وینکمن (کرکمن)

 

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: با حضور یوپ هاینکس دوره ای عالی را سپری کردند و با کسب بردهای متوالی به صدر جدول بوندسلیگا رسیدند و فاصله ای مطمئن با رقبا ایجاد کردند. هفته گذشته هاینکس اولین شکستش با بایرن مونیخ را تجربه کرد، شکستی که باعث شد لایپزیش به 3 امتیازی بایرن مونیخ برسد. برای بازی مقابل هانوفر وضعیت کادر بازیکنان بایرن مونیخ نسبت به هفته گذشته بهتر شده و چندین بازیکن کلیدی دوباره در دسترس سرمربی قرار خواهند داشت.

مصدوم و محروم: نویر، روبن، تیاگو، برنات

هانوفر: تیم تازه به بوندسلیگا برگشته هانوفر فصل را رویایی آغاز کرد اما در هفته های اخیر افت داشته اند و روندی سینوسی را طی کرده اند. آخرین برد هانوفر به هفته دهم و مقابل دورتموند برمی گردد و پس از آن تیم آندره برایتن رایتر دو شکست و یک تساوی را کسب کرده است. با وجود نتایج ضعیف در هفته های اخیر هانوفر هنوز وضعیت خوبی در جدول دارد و با کسب 19 امتیاز در مکان دهم قرار گرفته و با رده پنجم تنها 2 امتیاز فاصله دارد.

مصدوم و محروم: جوناتاس، فلیپه، ادگار پریب

 

نکات ویژه بازی

♦ بایرن مونیخ تا هفته سیزدهم دو شکست در کارنامه دارد و این در حالی است که در پایان فصل گذشته این تعداد شکست داشتند.

♦ بایرن مونیخ با یوپ هاینکس در خانه شکست ناپذیر بوده است. در 4 بازی خانگی در بوندسلیگا تیم هاینکس 13 گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده است.

هانوفر در 9 بازی اخیرش در بوندسلیگا مغلوب بایرن مونیخ شده است. هانوفر مقابل هیچ تیمی در بوندسلیگا چنین سریال ناکامی هایی را پشت سر نگذاشته است. دو تیم در مونیخ 27 با به مصاف هم رفته اند که هانوفر تنها یک برد کسب کرده است (نوامبر 2006 / 1-0).

♦ آندره برایتن رایتر به عنوان سرمربی 4 بار تیم هایش مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته اند که ماحصل آن 4 باخت بوده است. سنگین ترین شکست تیم های برایتن رایتر در فوریه 2015 و زمان هدایت پادربورن رقم خورد (6-0).

♦ در این فصل بوندسلیگا بازیکنان ذخیره هانوفر 5 گل به ثمر رسانده اند و بهترین آمار را در این زمینه دارند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی سایت هواسکورد از نتیجه این بازی 
بایرن مونیخ0-3هانوفر 

  

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری شنبه 11 آذر 1396 ساعت 15:20

برد متوالی؟؟مگه ما قبلی رو نباختیم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد