وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: مصدومیت ها نمی توانند من را متوقف کنند؛ قرعه کشی جام جهانی، هیجان انگیز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر از شرایطش می گوید.  

بازیکن محبوب باواریایی ها در استانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، توماس مولر که در هفته نهم بوندس لیگا، در دیدار برابر هامبورگ مصدوم شده بود، به تمرینات تیمش بازگشته است. او به احتمال فراوان به دیدار روز شنبه (11 آذر) برابر هانوفر از سری مسابقات هفته چهاردهم بوندس لیگا خواهد رسید. مولر در مصاحبه ای درباره دوران مصدومیتش صحبت کرده است.

او در این باره گفت:

“زمان سختی را گذراندم. این که بازی بچه ها را می دیدم ولی توانایی بازی کردن، نداشتم برایم آزار دهنده بود. حالا وضعیت بدنی بسیار خوبی دارم و آسیب دیدگی هایم به کلی برطرف شده اند. البته سعی می کنم ریسک نکنم و پیش بینی می کنم به زودی بازی کنم. چالش های زیادی را پیش روی خودم می بینم.
 

او ادامه داد:

“ همه چیز بسیار خوب پیش می رود. حالا من آماده هستم و به طور کامل همراه تیم، تمرین کرده ام. مصدومیت ها نمی توانند من را متوقف کنند. مرحله به مرحله پیش می روم و می خواهم از مصدومیت مجدد، جلوگیری کنم. من کاملا با وضعیت بدنی خود آشنا هستم.
 

 مولر درباره تیمش نیز گفت:

“هفته های آینده، بسیار حیاتی خواهند بود. ما باید همه امتیازات ممکن را به دست آوریم و سپس به فکر گذراندن یک تعطیلات کریسمس خوب باشیم. البته همین الان هم بازی ها بزرگی را پشت سر گذرانده ایم. تلاش می کنم تا هر چه زودتر خود را با تیم هماهنگ کنم. احساس خوبی دارم. هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم و برای آینده برنامه داریم. می خواهیم به راه خود ادامه دهیم و عملکرد با ثباتی داشته باشیم.
 

 توماس مولر در جواب به سوال اینکه، آیا قرعه کشی جام جهانی را نگاه خواهد کرد یا خیر، گفت:

“البته! قرعه کشی جام جهانی هیجان انگیز خواهد بود. باید منتظر قرعه کشی بمانیم و ببینیم احتمالا با چه تیم های بزرگی روبرو خواهیم شد. ما برای تیم های پیش رویمان قرعه سختی خواهیم بود. نمی توان حدس زد به چه تیمی برخورد خواهیم کرد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد