وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز: از اینکه اولین کاپیتان اسپانیایی بایرن مونیخ بوده ام افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومین پرتعداد بایرن مونیخ سبب شد تا خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی و مورد علاقه یوپ هاینکس بازوبند کاپیتانی باواریاییها را بر بازو ببند. 

 

مازتینز که اولین کاپیتان اسپانیایی تاریخ بایرن شده است در این باره به وبسایت بایرن مونیخ گفت:

” من این موضوع را افتخار بزرگی برای خود می دانمکه اولین اسپانیایی شده ام که بازوبند کاپیتانی بایرن مونیخ را بر بازو بسته ام، هرگز این را فراموش نخواهم کرد. من از اینکه به پست هافبک دفاعی بازگشته ام خوشحالم و احساس می کنم به پست اصلی خود بازگشته ام، من در بسیاری از دوران حرفه ای خود در این پست بازی کرده ام و در اینجا راحت هستم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد