وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت چند بازیکن کلیدی بایرن مونیخ به تمرینات تیمی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس می تواند به رسیدن چند بازیکن کلیدی تیمش به بازی مقابل هانوفر امیدوار باشد.  

بایرن مونیخ در چند بازی گذشته مصدوم های زیادی داشته و این کار را برای یوپ هاینکس کمی سخت کرده بود. هاینکس در بازی مقابل اندرلخت و مونشن گلادباخ به خوبی نبود جمعی از ستاره های تیمش را حس کرد و نبود این بازیکن ها روی عملکرد کلی تیم تاثیر مستقیم داشت.

روز دوشنبه تمرینات تیمی بایرن مونیخ چندین چهره جدید و رها شده از مصدومیت به خود دید. توماس مولر، فرانک ریبری، رافینیا روز دوشنبه به صورت کامل در تمرینات تیمی حضور پیدا کردند و آمادگی خود برای دیدار بعدی مقابل هانوفر را نشان دادند. همچنین داوید آلابا هم وضعیت مناسبی دارد و روز دوشنبه روی تردمیل تمرینات آماده سازی اش را ادامه داد. در همین حال وضعیت خامس رودریگز مشخص نیست و گفته می شود خوان برنات که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بود مدتی را از میادین به دور خواهد بود.

آرین روبن دیگر بازیکن کلیدی بایرن مونیخ که در بازی مقابل اندرلخت مصدوم شد روز دوشنبه هم نتوانست به تمرینات تیمی بازگردد. گفته می شود روبن به احتمال فراوان مقابل هانوفر می تواند حضور داشته باشد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
reza bayerni دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 22:21

https://www.tarafdari.com/خبر/852673/نظرسنجی-روز؛-بهترین-دروازه-بان-سال-2017؟

reza bayerni دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 22:23

برین به لینک بالا و به نویر رای بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد