وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: اعضای کادر فنی آنچلوتی مناسب فعالیت در بایرن مونیخ نبودند؛ با کارلتو مشکلی نداشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رییس بایرن مونیخ می گوید که اعضای کادر فنی آنچلوتی همیشه با یکدیگر درگیر می شدند. 

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی نام آشنای ایتالیایی ماه گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد. اولی هوینس، رییس بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد، یکی از دلایل اصلی اخراج آنچلوتی را وضعیت دستیاران و همکاران وی دانست. هوینس در این باره گفت:

“دستیاران و همکاران آنچلوتی مناسب فعالیت در باشگاه بایرن مونیخ نبودند. مشکلی با کارلو وجود نداشت و روابط با او خوب بود اما هرروز درگیری ای میان فیزیوتراپ ها، پزشکان و مربیان بدنساز در کادر آنچلوتی وجود داشت. در محیطی این چنینی، نمی توانید مشکلات را برطرف کنید. برای مثال، حتی آن ها بر سر این که چه کسی روی نیمکت بنشیند، جر و بحث می کردند. این چیزها تبدیل به چیزهای مهمی نسبت به بازی شدند. در یک بازه زمانی طولانی، این مسائل برای یک تیم فوتبال خوب نیست. حالا یوپ هاینکس مسئولیت تیم را بر عهده دارد و تمام کارکنان از جمله فیزیوتراپ ها و ماساژور ها، به خوبی با یکدیگر کنار می آیند. اکنون جو کاملا متفاوتی بر تیم حکم فرماست.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد