وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: داشتن دویست و نود هزار عضو رسمی، باعث افتخار است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باواریایی ها از شرایط باشگاهش می گوید. 

 

هوینس می گوید رابطه اش با رومنیگه بهتر شده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، هم اکنون (جمعه) جلسه سالانه سران بایرن مونیخ در حال برگزاری است. در این جلسه سران بایرن مونیخ روبروی رسانه های داخلی و بسیاری از طرفدارانشان درباره موضوعات مختلف باشگاه صبحت می کنند. از نکات مهم این جلسه می توان به حضور مانوئل نویر، فرانک ریبری و چند تن از بازیکنان قدیمی و جدید بایرن مونیخ اشاره کرد. اولی هوینس رئیس باواریایی ها در مصاحبه ای در این مراسم از موضوعات جالبی صحبت کرده است.

هوینس درباره شرایط فوتبال جهان و رابطه اش با رومنیگه، گفت:

“کارل هاینتس رومنیگه و من دوباره با هم کار می کنیم. این موضوع که این همکاری دوباره و بعد از دورانی که من در زندان بودم به وجود آمده است، برایم آسان نبود. ما حالا با هم کار می کنیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که ما با هم اختلاف و درگیری داشته باشیم. حالا خانواده بایرن مونیخ دویست و نود هزار عضو رسمی دارد. این باعث افتخار است.
 

هوینس ادامه داد:

“ با وجود اینکه بایرن مونیخ همواره در اولویت کار های من است و به عنوان یک رئیس در باشگاه کاملا احساس راحتی می کنم ولی گاهی اوقات صلح در سوریه را به موفقیت در ورزش و فوتبال ترجیح می دهم. همه این گونه نیستند. هنگامی که ما با چلسی، منچستر سیتی یا پاری سن ژرمن رقابت می کنیم یعنی وارد یک رقابت با قطر، امارات متحده عربی و الیگارشی ها(افراد بسیار ثروتمند که نفوذ زیادی در سیاست هم دارند، به خصوص در روسیه) شده ایم. پس باید آگاهانه و خلاقانه عمل کنیم.
 

 هوینس درباره بازگشت یوپ هاینکس، گفت:

“می توانیم به خودمان افتخار کنیم. شب بازی در پاریس باعث شد به خودمان بیاییم و سر انجام هاینکس را به باشگاه برگرداندیم. هنوز هم می توانیم بهتر شویم ولی از عملکرد خوب خود در هفته های گذشته بسیار خوشحالیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد