وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

به بهانه مصدومیت دوباره تیاگو آلکانتارا؛ سابقه طولانی ستاره اسپانیایی در مصدومیت های دراز مدت!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن اسپانیایی باواریایی ها باز هم مصدوم شده است.  

تیاگو آلکانتارا از زمان پیوستنش به تیم آلمانی، پشت سر یک مصدوم شده است.

به گزارش اشپورت آینس، تیاگو آلکانتارا در بازی برابر اندرلخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و به طور قطع نیم فصل اول و چند هفته از اوایل نیم فصل دوم را از دست خواهد داد. این بازیکن در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ بارها و بارها مصدوم شده است و مجبور شده است زیر تیغ جراحی برود. او در سال 2014 تقریبا به مدت یک سال از میادین دور بود! این بازیکن اسپانیایی از 231 بازی ممکن برای باواریایی ها فقط در 136 تای آن ها حضور داشته است و 95 دیدار را از دست داده است!

اولین مصدومیت دوران حرفه ای فوتبال وی به فصل 2009/10 بر میگردد هنگامی که او از ناحیه زانو آسیب دیده بود. مصدومیت بعدی وی به سال 2012/13 اتفاق افتاد. وی به دلیل مصدومیت زانوی پای راست دو ماه از میادین دور بود. تیاگو در فصل 2013/14 به دلیل مصدومیت در ناحیه مچ پا و رباط صلیبی چند ماه از میادین دور بود و بعد از بازگشت، پس از گذشت یک ماه دوباره مصدوم شد و رباط صلیبی پاره کرد تا تقریبا در طول یک سال فقط دو ماه در میادین حاضر بوده باشد. حالا او در فصل جاری (2017/18) به دلیل پارگی در ناحیه عضله ران مصدوم شده است و سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Kahn شنبه 4 آذر 1396 ساعت 13:43

من نمیفهمم چرا مدیران باشگاه نمیخوان بپذیرند که ما تو هر پست بازیکنای به اندازۀ کافی قوی نداریم که وقتی یهو این همه مصدومیت میاد سراغ تیم انقدر دلمون رو نگیریم تو مشتمون. چرا باید بازیکنی که تا به حال بیش از نصفی از بازیهاشو مصدوم بوده باز هم حفظ بشه. خب مگه قحطی بازیکنه. این همه بازیکن با کیفیت ارزون ریخته تو همین بوندسلیگا. اینا چرا دست به کار نمیشن. باز باید در یک چهارم یا نیمه نهایی cl حذف بشیم تا مسئولان بفهمن که نیکتمون قوی نیست؟؟؟

Kahn شنبه 4 آذر 1396 ساعت 13:50

الان سه تا مهاجم نسبتا خوب دم دستمونه برای خرید: گورتسکا، ورنر و واگنر. واقع اگر هیچ کدوم رو جذب نکنن فقط میتونم بگم دو دستی خاک تو سر مدیران. به خصوص هوینس و رومنیگه.

Kahn شنبه 4 آذر 1396 ساعت 16:03

خب مثل آدم دلیل بیارید که چرا مخالفید. الکی باسه چی منفی میدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد