وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: بایرن مونیخ باید هاینکس را برای فصل بعد نیز نگه دارد؛ توخل از عهده مربیگری این تیم برنمی آید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق فوتبال آلمان معتقد است که مسئولان بایرن مونیخ باید برای ماندن هاینکس در فصل آینده روی نیمکت تیمشان با مربی کهنه کار مذاکره کنند. 

 

لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان معتقد است که یوپ هاینکس برای فصل بعد نیز باید روی نیمکت باواریایی ها بماند.

هاینکس با تجربه مدتی است که جانشین آنچلوتی در بایرن مونیخ شده و باعث دگرگونی وضعیت این تیم در هفته های اخیر شده است. البته وی طی مصاحبه ای اعلام نمود که حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل آینده ممکن نیست ولی ماتئوس اصرار دارد که مربی کهنه کار بهترین گزینه برای باوارایی های است.

به نقل از Spox، ماتئوس در این خصوص گفت:

“حضور هاینکس به سادگی در بایرن مونیخ جواب داد. او چیزهایی مانند غرور، احترام و سخت کوشی را که بایرن مونیخ فاقد آنها بود، مجددا به تیم بازگرداند. در واقع حضور مجدد یوپ مانند یک انفجار بود. در حال حاضر مربی بهتری از او در بازار وجود ندارد. اگر مدیران باشگاه فکر می کنند که او فرد مناسبی برای هدایت باشگاه در سال آتی است، خوب پس با او مذاکره کنند و فکر می کنم این بهترین راه حل باشد. واقعا جانشینی بهتری برای بایرن مونیخ نسبت به او نمی بینم.
 

وی در خصوص صحبت های مطرح شده در خصوص حضور توماس توخل روی نیمکت باواریایی ها تصریح کرد:

“به نظر می رسد که او با بازیکنان و مسئولیت پذیری شان مشکلاتی دارد و فکر نمی کنم از عهده مسئولیت مربیگری در بایرن مونیخ بربیاید.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
ati سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 20:32

الهی

saman سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 20:37

بمونه که از خدامونه

مهدی چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 22:03

خدا از دهنت بشنوه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد