وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: دکتر براون به خواسته خودش از کار در بایرن مونیخ دست نکشیده است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حواشی در مورد ترک باشگاه بایرن مونیخ از سوی دکتر براون ادامه دارند.  

دکتر براون بعد از مدتی نسبتا طولانی در باشگاه بایرن مونیخ، این تیم را ترک کرده است.

به گزارش بیلد، طی روز های گذشته باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که دکتر براون، پزشک این باشگاه به دلایلی تصمیم گرفته است باشگاه را ترک کند. رسانه های زیادی بعد از این خبر ادعا کردند که این دکتر به دلایلی مانند مصدومیت مجدد مانوئل نویر با مدیران باشگاه بایرن مونیخ به مشکل خورده است. ادعایی که مانوئل نویر به نظر برای آرام کردن اوضاع آن را رد کرد اما به نظر می رسد با وجود همه این خبر ها دکتر براون به خواسته خودش بایرن مونیخ را ترک نکرده است بلکه صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم بایرن مونیخ  آن را از کار بر کنار کرده است.

این رسانه در ادعا می کند که دلیل اصلی این تصمیم از سوی باشگاه بایرن مونیخ، تشخیص های غلط دکتر براون در مورد مصدومیت های بازیکنان بوده است. این دکتر قبلا اعلام کرده بود که نباید داوید آلابا و ژروم بواتنگ در سال 2017 بازی کنند! در حالی که این دو بازیکن بدون هیچ مشکلی بعد از پایان مصدومیتشان در همین فصل در میادین حاضر شدند.

بدوم شک خبر بازگشت احتمالی دکتر مولر همه باواریایی ها را خوشحال کرده است اما اگر این مسئله که دکتر براون در تشخیص زمان مصدومیت ها اشتباه کرده است، درست باشد نگرانی جدیدی وجود خواهد داشت آن هم این است که دکتر براون تشخیص داده بود مانوئل نویر، کاپیتان باواریایی ها در ژانویه به میادین باز خواهد گشت اما برخی از منبع ها مدت زمان دوری وی از میادین را بیشتر از این حرف ها می دانند، ادعایی که حالا می تواند به واقعیت نزدیک تر شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد