وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر در مورد علت مصدومیت مجددش: دکتر براون به هیچ وجه مقصر نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان بایرن مونیخ از دکتر سابق باشگاهش دفاع کرد. 

 

کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، فصل گذشته در دیدار برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مصدوم شد. این دروازه بان با شروع فصل جدید به میادین بازگشت اما طولی نکشید که دوباره مصدوم شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. به نظر می رسد این دروازه بان تا ژانویه به میادین باز نگردد. این در حالی است که بعضی از منابع مدت زمان دوری نویر از میادین را سه ماه دیر تر اعلام کرده اند!

روز گذشته دکتر فولکر براون که در سال 2015 جانشین دکتر مولر ولفارت شده بود باشگاه بایرن مونیخ را ترک کرد. بعضی از رسانه ها ادعا کرده بودند که علت اصلی جدا شدن دکتر براون از باشگاه بایرن مونیخ، بی دقتی در زمان بازگشت کاپیتان باواریایی ها و در نهایت مصدومیت مجدد او بوده است اما نویر چیز دیگری می گوید.

مانوئل نویر در این باره گفته است:

“امروز در بعضی از رسانه ها این تصور به وجود آمده که دکتر فولکر براون دلیل اصلی مصدومیت مجدد من بوده است. به هیچ وجه دکتر براون مقصر نیست و با اطمینان می گویم ایشان بهترین روش ها را برای درمان من به کار برده است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده است.
 

شایان ذکر است از دکتر مولر ولفارت یکی از جدی ترین گزینه های جانشین دکتر براون در بایرن مونیخ می باشد. پزشک جدید باشگاه بایرن مونیخ طی هفته های آینده به هواداران معرفی خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد