وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یانکر: یواخیم لوو باید ساندرو واگنر را به همراه تیم ملی آلمان به جام جهانی ببرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق تیم ملی آلمان معتقد است که وجود بازیکنی مانند واگنر در تیم ملی لازم است.  

کارستن یانکر، مهاجم سابق تیم ملی آلمان معتقد است که یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان باید ساندرو واگنر، مهاجم هوفنهایم را با خود به جام جهانی ببرد.

در گفتگو با  t-online، مهاجم پیشین بایرن مونیخ در این خصوص بیان کرد:

“یک بازیکن مانند واگنر یا حتی ماریو گومز می تواند در ترکیب نقش مهمی ایفا کند. در حال حاضر واگنر بهترین مهاجم کلاسیک فوتبال آلمان بوده و با 5 بازی ملی و 5 گل، رکورد خوبی دارد.
 

وی همچنین در خصوص اخراج آنچلوتی افزود:

“وقتی او از باشگاه رفت، مشخص شد که چند بازیکن بزرگ تیم علیه او بوده اند. من از این مسئله شگفت زده شدم زیرا او مربی است که می داند چگونه با ستاره ها برخورد کند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
FC BAY چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 01:28

اَخخخییی یادش بخیر دلم واسش تنگ شده .
لامصب از همون در دروازه حریف شروع میکرد به تخریب تیم حریف و شاید از نظر سبک بازیش تو اون دوران تک بود ولی خیلیها که متوجه بازیش نمیشدن میگفتن فوتبالیست نیست ولی با عملکردش خیلی به البر و زیگلر کمک میکرد.

محمد چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 21:42

وقتی از یانکر تعریف میکنی باید از باخت 3-0 المان به تیم ذخیره های پرتغال تو یورو 2000 هم تعریف کنی! از باخت به انگلیس و ... اون دوران بدترین دوران تیم ملی بود و واقعا خوشحالم که انقدر المان پیشرفت کرد که دیگه همچین بازیکنای فوق العاده ضعیفی که فقط قدرت بدنی دارن تو تیم فیکس نباشند. حالا اگر از زیکلر تعریف میکردی یه چیزی.. یادی کنیم از برد 4-1 جلوی اسپانیا تو یه بازی دوستانه که دو گلش رو زیکلر و دو گلش رو شول زدن
اون بازی اولین بازی تیم ملی المان تحت مربی گری فولر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد