وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بازی فردا یک دیدار کلاسیک خواهد بود؛ می توانیم جذاب تر بازی کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ روز شنبه دیداری حساس مقابل دورتموند خواهد داشت. 

 
از هفته یازدهم بوندس لیگا روز شنبه بوروسیا دورتموند میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. این دو تیم در این فصل رقابتی تنگاتنگ در صدر جدول داشته اند و هفته گذشته بایرن مونیخ سرانجام توانست صدر جدول را در اختیار بگیرد.

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل دورتموند گفت:

“بازی فردا یک دیدار کلاسیک خواهد بود. حریف ما تاریخچه ای قدیمی دارد، هوادارانی عالی و استادیومی فوق العاده دارند. می خواهیم به روند بردهای خود ادامه دهیم. هنوز می توانیم بسیار بهتر و جذاب تر بازی کنیم.  بوروسیا دورتموند تیمی بسیار رقابتی است و فردا می خواهند عملکردی متفاوت از خود نسبت به چند هفته اخیر نشان دهند. دورتموند رقیب ما برای قهرمانی در بوندس لیگا است. بازی بسیار شدید، نزدیک و جذابی خواهد بود. انگیزه و اشتیاق دورتموندی ها برای بازی روز شنبه بسیار زیاد خواهد بود. اگر بازیکنان با تمام توان مقابل بایرن مونیخ بازی کنند هواداران آن ها را می بخشند.
 

لواندوفسکی:

“او تاکنون دچار مصدومیتی جدی نشده و اگر دلیل آن را از من بپرسید می گویم عضلانی بودن او. لوا روز گذشته تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.
 

وضعیت بازیکنان:

“استفاده از بازیکنانی که 100% آماده نیستند هیچ مزیتی ندارد. لواندوفسکی برای بازی فردا کاملا آماده است و بسیار باانگیزه نشان می دهد. هیچ خبر بدی درباره بواتنگ، هوملس و کومان وجود ندارند و آن ها می توانند به میدان بروند.
 

بازی های ملی پیش رو:

“تمام مدت تنها خواهم بود و باید خودم را ستایش کنم.
 

پتر بوش:

“او یک مربی با دانش بسیار بالا و مربی فوق العاده ای است.
 

خاوی مارتینز:

“او برای سیستم بازی ما یک بازیکن مهم است. در فوتبال امروزه به چنین بازیکنی نیاز دارید. به نظر من بهترین پست برای او هافبک دفاعی است چون او سرعت مناسب و ایده آلی برای بازی در پست مدافع میانی ندارد.
 

متس هوملس:

“من از متس بسیار راضی هستم. او در دفاع میانی به گونه ای بازی می کند که من همیشه مجسم می کرده ام.
 

شایعات پیرامون جذب امره جان:

“بازیکنی بسیار خوب، دینامیک و قدرتمند. اما من در حال حاضر به بازیکنانی نیاز دارم که ما را به میان تیم های برتر برگرداند. از دید من پست 6 باعث می شود تیم خوب کار کند. اگر شما به بهترین تیم بارسلونا در سال های اخیر نگاه کنید می توانید به نقش بسیار مهم بوسکتس برای تیم پی ببرید. فصل 2012/13 او برای چند ما در تیم ما حضور داشت. امره پیشرفت بسیار خوبی داشته است اما ما به بازیکنی نیاز داریم که کیفیت بسیار بالایی به تیم اضافه کند و تنها شاخصه بازی اش قدرت و سرعت نباشد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد