وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ برای جانشینی هاینکس، نیکو کواچ را به طور جدی زیر نظر دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس سرمربی کاربلد بایرن مونیخ برای هدایت موقت این تیم، سکان هدایت را از کارلو آنچلوتی ایتالیایی تحویل گرفت. به نظر نمی رسد مرد 72 ساله آلمانی بخواهد بعد از تابستان آینده در مونیخ بماند و صحبت ها برای جانشینی او به پایان نمی رسند! 

 

به گزارش نشریه Offenbach-Post، نیکو کواچ سرمربی فرانکفورت یکی از جدی ترین گزینه های بایرن مونیخ برای جانشینی هاینکس محسوب می شود.

این نشریه فرانکفورتی می گوید بایرن مونیخ به توصیه یکی از مدیران سابقش، مارکوس هورویک، می خواهد عملکرد نیکو کواچ را زیر نظر بگیرد و او را به عنوان گزینه ای جدی برای جانشینی هاینکس به حساب آورد. این در حالی است که مسئولان فرانکفورت بارها اعلام کرده اند اجازه خروج نیکو کواچ را نخواهند داد. نیکو کواچ 46 ساله که سابقه بازی برای بایرن مونیخ را در کارنامه دارد، تا سال 2019 در فرانکفورت باقی خواهد ماند، مگر آنکه پیشنهاد وسوسه برانگیز باواریایی ها تغییری در آن ایجاد کند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 12 آبان 1396 ساعت 13:15

باز این حالا یه چیزی ... اون نایگلزمن رو چقدر بزرگ کرده بودن!!! تو لیگ الان فکرکنم 9 جدوله! به تیم الکساندر نوری باخت! اونم در شرایطی که نوری تیمش به هیچ تیمی نه نمیگفت و اخرشم نوری اخراج شد متاسفانه.. بعد رفته یه تماشاگر رو زده و میگه استباهاً بهش برخورد کرده!!!!! جوجه مربی جایی تو بایرن نداره البته در کل به نظرم برای بایرن باید مربی بیارن مثل یورگن کلوپ یا توماس شاف ..

فوتبال آلمانی جمعه 12 آبان 1396 ساعت 15:12 http://bayern.blogsky.com

فقط یواخیم لوو میتونه جای هاینکس کبیر رو پر کنه...تمام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد