وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: دلیل بازی نکردنم برابر سلتیک، مصدومیت بود!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد هر دو مدافع باواریایی ها مصدوم شده اند! 

 

تیم بایرن مونیخ و سلتیک از سری مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که تیم بایرن مونیخ توانست تیم سلتیک را در نهایت با نتیجه 2-1 شکست دهد.

متس هوملس بر خلاف بازی های گذشته در ابتدای بازی روی نیمکت بود و تیم بایرن مونیخ را همراهی نکرد. بعد از ادعاهایی مبنی بر مصدومیت بواتنگ در بازی برابر سلتیک، به نظر می رسد هوملس نیز مصدوم شده است!

این بازیکن در پایان بازی درباره دلیل بازی نکردنش گفت:

“من قرار بود در این مسابقه، بازی کنم ولی در آخرین جلسه تمرینی مشکلی برایم پیش آمد. من قبل از بازی فهمیدم که مشکلاتی عضلانی دارم. در نهایت تصمیم چنین بود که من بازی نکنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد