وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: بازی سختی برابر سلتیک خواهیم داشت؛ نمی توانیم در مورد لواندوفسکی ریسک کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سلتیک حاضر شد. 

 

تیم های بایرن مونیخ و سلتیک از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. یوپ هاینکس سرمربی تیم بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و درباره بازی صحبت کرد.

کنفرانس مطبوعاتی یوپ هاینکس به شرح زیر بود:

بازی برابر سلتیک:

“بازی سختی را برابر آن ها خواهیم داشت. آنها از نمایشی که در مونیخ داشتند، بهتر بازی خواهند کرد. تیم سلتیک در ورزشگاه خودش، حمایت کامل هوادارانش را دارد و این روی عملکرد آن ها تاثیر خواهد گذاشت. فوتبال بازی کردن در اسکاتلند همیشه تجربه فوق العاده ای را به ارمغان می آورد این تیم برابر هوادارانش تمام تلاشش را خواهد کرد. مردم اینجا برای فوتبال زندگی می کنند ولی بازیکنان من هم کاملا آماده هستند و نمی خواهند کم کاری کنند ما برای پیروزی به اینجا آمده ایم.
 

 ترکیب تیم:

“من در تمرینات به عملکرد بازیکنانم نگاه خواهم کرد و آن وقت تصمیم خواهم گرفت که چه کسی در ترکیب قرار خواهد گرفت. فردا باید با بهترین ترکیب خود برابر سلتیک بازی کنیم.
 

افت شدید بروسیا دورتموند در هفته های گذشته:

“تیم دورتموند هم به روز های خوبش باز خواهد گشت. نمی توانید بگویید که آن ها اکنون در بحران هستند. آن ها نقاط قوت زیادی دارند.
 

 مصدومیت لواندوفسکی و مولر:

“به نظر من این مقطع از فصل برای مصدوم شدن بسیار زود است. وضعیت می تواند خطرناک شود. مصدومیت لواندوفسکی یک مشکل عضلانی است و زیاد جدی نیست. شرایط غیر منتظره ای پیش آمده است. هر دو مهاجم نوک ما مصدوم شده اند اما فکر می کنم که یک راه حل خوب برای این مشکل پیدا خواهیم کرد. من یک برنامه خوب برای حل این مشکل دارم. می توانیم با سیستم 4-4-2 بازی کنیم طوری که کومان و روبن دو بازیکن جلوی هافبک هایمان باشند. ما می توانیم از مهاجم کاذب نیز استفاده کنیم.
 

وینت زیمر (بازیکن آکادمی بایرن مونیخ) به جای لواندوفسکی؟

“من او را زیاد نمی شناسم. او همراه تیم تمرین نکرده است. البته تعریفش را زیاد شنیده ام ولی من زیاد اهل ریسک کردن نیستم!
 

در دسترس نبودن لواندوفسکی:

“من نمی خواهم در مورد او هیچ ریسکی را متحمل شوم. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. ما نمی توانیم در چنین شرایطی به او فشار بیاوریم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد