وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: آماده‌ام به بایرن کمک کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر جوان و فرانسوی بایرن مونیخ برای کمک به سرخ‌پوشان ابراز آمادگی کرد. 

 

کینگسلی کومان در جدال شنبه شب با آر.ب لایپزیگ در ورزشگاه آلیانس‌آرنا یکی از چهره‌های غایب سرخ‌پوشان بود.

وی به خاطر درد تاندون آشیل به مداوا و استراحت پرداخت. اما اکنون به نظر می‌رسد برای بازی با سلتیک در لیگ قهرمانان آمادگی دارد.

مهاجم تکنیکی اظهارداشت:خوشبختانه اکنون وضعیت خوبی دارم.با درد مواجه نیستم و می‌توانم بازی کنم.

کومان افزود:آماده هستم به بایرن کمک کنم.

دیدار برگشت بایرن و سلتیک فرداشب ساعت ۲۳ و ۱۵ در ورزشگاه سلتیک پارک آغاز خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد