وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بازی حساسی را برابر لایپزیک پیش رو داریم؛ هامس برای بازی مقابل لایپزیک آماده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هاینکس از بازی تیمش برابر لایپزیک می گوید. 

 

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لایپزیک حاضر شد.

به گزارش اشپوت آینس، دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیک فردا (شنبه) از سری مسابقات هفته دهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و درباره این مسابقه صحبت کرد.

او درباره بازی مجدد با لایپزیک بعد از طی تنها سه روز گفت:

“بعد از 120 دقیقه بازی، برگشتن دو تیم به فرم عادی آسان نخواهد بود ولی فکر می کنم هر دو تیم آماده هستند و مشکلی وجود نخواهد داشت. این بازی هم مانند بازی جام حذفی مقابل آن ها سخت خواهد بود. در چنین بازی هایی باید با تمام وجود تلاش کنید. فکر می کنم در این فصل بوندس لیگا سه تیم مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود. بایرن مونیخ دورتموند و لایپزیک!
 

او ادامه داد:

“من به تیم خودم اعتماد کامل دارم. امیدوارم که در بازی فردا پیروز از میدان خارج شویم. من مشتاقانه منتظر شروع بازی هستم. زمانی که در چنین بازی هایی پیروز می شوید، از کار خود لذت می برید. برای بازی فردا برنامه های خاص خودمان را داریم و بسیار روی این بازی متمرکز هستیم. بازی حساسی را پیش رو داریم. ما در خانه بسیار قوی هستیم و سخت شکست می خوریم. خستگی به دلیل سفر های زیاد؟ تنها می خواهیم پیروز شویم. درست است که سه شنبه دوباره بازی داریم وبی تمرکز ما بیشتر روی این بازی خواهد بود.
 

 هاینکس درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت:

“پای کومان بعد از بازی برابر لایپزیک در جام حذفی کمی ورم کرده بود ولی حالا خوب شده است من با او درباره بازی فردا (شنبه) صحبت کردم او برای این بازی آماده است و انگیزه زیادی دارد. مارتینز نیز بدون هیچ گونه مشکلی همراه تیم تمرین کرده است او برای بازی برابر لایپزیک آماده خواهد بود. هامس نیز مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است او نمی توانست در مسابقه قبلی بازی کند ولی مشکلی برای بازی فردا (شنبه) ندارد و برای این بازی آماده است. 
 

 هاینکس درباره ترکیب تیمش در بازی فردا (شنبه) گفت:

“هنوز تصمیم نگرفته ام که چه کسانی را برای این بازی در ترکیب اصلی قرار بدهم. بواتنگ؟ او بازی قبلی عالی کار کرد و می تواند یکی از گزینه های من برای بازی فردا (شنبه) باشد. زوج هوملس و بواتنگ؟ این دو بدون شک جزو بهترین مدافعان حال حاضر جهان هستند.
 

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در ادامه درباره داور بازی قبلی تیمش برابر لایپزیک گفت:

“نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. من همیشه با داوران رابطه خوبی داشته ام دقیقا مانند رابطه ام با بازیکنان و دیگر مربیان. ترجیح می دهم کمتر درباره داوری صحبت کنم.
 

هاینکس درباره شرایط ریبری گفت:

“ نمی خواهیم درباره او هیچ ریسکی را متحمل شویم. این مهم خواهد بود که او در زمانی که برای بازگشتش تخمین زده شده است برگردد و تمرینات آماده سازی اش را انجام دهد.
 

در ادامه یوپ هاینکس درباره اینکه از زمانی که بارگشته است با خانواده اولی هونس دیدار داشته است یا خیر، گفت:

“من وقت کافی برای ملاقات با خانواده هونس را نداشتم (با خنده) اما زمانی که وقت آزاد داشته باشم حتما برای دیدن آن ها به خانه شان خواهم رفت. از زمان بازگشتم فقط یک بار همسر هونس را دیده ام او به همراه سگش چند روز پیش به کمپ تمرینی ما آمده بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 آبان 1396 ساعت 19:49

امیدوارم بایک بازی مهیج وزیبا لایپیزیگ را له کرده وبه سراغ حریف بعدی برویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد