وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کینگزلی کومان: از کار با هاینکس لذت می برم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با به ثمر رساندن یک گل و دادن سه پاس گل در سه دیدار اخیر تیمش، کینگزلی کومان به یکی از مهم ترین مهره های تیم یوپ هاینکس تبدیل شده است. 

 

حالا بایرن مونیخ باید در طی کمتر از چهار روز دو بار به مصاف تیم لایپزیش برود. بازیکن 21 ساله و فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه ای مفصل با سایت رسمی بوندس لیگا اذعان داشته که لایپزیش می تواند بایرن مونیخ را در دو بازی آینده دچار مشکل کند وی همچنین در این مصاحبه به تمجید از سرمربی جدید تیم خود پرداخته است.

مصاحبه کینگزلی کومان با سایت بوندس لیگا به شرح زیر بوده است:

کار کردن با یوپ هاینکس چگونه است؟

“مربی همیشه با شما در ارتباط است. هاینکس به نظم و پشت کار بسیار اهمیت می دهد. من واقعا از کار با او لذت می برم. من حالا تقریبا هر چیزی که با زبان آلمانی باشد، را متوجه می شوم و کاملا با شرایط هماهنگ شده ام. احساس بسیار خوبی دارم و سعی می کنم کارم را با اعتماد به نفسی خوب ادامه دهم.
 

آیا انتظار دارید با حضور بروسیا دورتموند و لایپزیش در یک رقابت سخت سه تیمی برای فتح بوندس لیگا قرار بگیرید؟

“اوایل فصل، بروسیا دورتموند را به عنوان اصلی ترین رقیب تیمم می دیدم اما طی چند هفته گذشته تیم لایپزیش ثابت کرده که باید روی آن ها هم برای قهرمانی در لیگ حساب کنیم. آنها در هر مسابقه ای با یک ریتم جدید ظاهر می شوند. لایپزیش در حال حاضر عالی فوتبال بازی می کند. من در تیم آنها با ژان کوین آگوستین به دلیل بازی در تیم جوانان پاری سن ژرمن آشنایی دارم. دو بازی آینده مقابل آنها بسیار مهم و حساس خواهند بود.
 

آیا بعد از پایان این دو بازی می توانیم بایرن مونیخ را قضاوت کنیم؟

“بدون شک انجام دو بازی مقابل لایپزیش آزمون بزرگی برای ما خواهد بود. در چند بازی اخیر احساس کرده ایم که شرایطمان بهتر شده است ولی می دانیم که می توانیم از چیزی که الان هستیم هم بهتر بازی کنیم. لایپزیش بدون شک ما را به زحمت خواهد انداخت. فکر می کنم باید آخرین بازی فصل گذشته مقابل آن ها را به یاد بیاوریم. آن بازی باور نکردنی بود. ما بازی 4-2 باخته را به نتیجه 5-4 به سود خود تغییر دادیم. واقعا اتفاقات آن بازی جالب و چشمگیر بودند. بدون شک با توجه به سبک هجومی که هر دو تیم دارند، دو بازی دیدنی را شاهد خواهیم بود.
 

شما در چند هفته گذشته بسیار عالی بازی کرده اید. آیا احساس می کنید که در بایرن مونیخ به یک بازیکن ثابت شده، تبدیل شده اید؟

“ احساس می کنم که از قبل بیشتر به شرایط عادت کرده ام و مشخص است که شرایطم با زمانی که اوایل به اینجا آمده بودم کاملا متفاوت شده است. من آن زمان سعی می کردم در بازی های تیمم حضور داشته باشم و با تلاش کردن شرایطم را بهتر کنم و سپس از توانایی هایم به طرز درستی استفاده کنم. من همیشه سعی می کنم بازی به بازی شرایطم را بهتر کنم تا به فرم ایده آل خود برسم.
 

 به نظر خودتان، حالا بدن شما در بهترین شرایط فیزیکی خودش قرار دارد؟

“فصل گذشته من دو بار مصدوم شدم اما اکنون هیچ مشکلی ندارم. برای من مهم بود که در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کنم. حالا من می توانم هر سه روز یک بازی را انجام دهم بدون این که مشکلی داشته باشم. فکر می کنم این یک پیشرفت بزرگ برای من است. سبک بازی من به یک شرایط ایده آل فیزیکی نیاز دارد. فکر می کنم در چند هفته اخیر بدنم از لحاظ فیزیکی 100% آماده بوده است.
 

فکر می کنید چه توانایی هایی را باید در خود بهبود ببخشید؟

“نقطه قوت بازی من در نبرد های یک به یک است و می دانم که باید قدرت تمام کنندگی خود را بهتر کنم. من به سختی برای بهتر شدن آن تلاش خواهم کرد.


 هدف شما از الان تا نیم فصل و فرا رسیدن تعطیلات زمستانی چیست؟

“ما می خواهیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برای خود یک حاشیه امنیت ایجاد کنیم و بعد از تعطیلات زمستانی می خواهیم به قهرمانی در بوندسلیگا فکر کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد