وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کوین کمپل: فوتبالم را مدیون هاینکس هستم؛ تجربه او به کمک بایرن مونیخ خواهد آمد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کوین کمپل، هافبک باشگاه لایپزیک به تمجید از یوپ هاینکس، سرمربی باشگاه بایرن مونیخ پرداخت. 

 

در حد فاصل میان سالهای 2008 تا 2011 کمپل در تیم جوانان بایرلورکوزن فعالیت می کرد که در دو سال آخر، هاینکس سرمربی بزرگسالان این تیم بود. سرمربی با تجربه پس از دیدن بازی کمپل او را به تیم اصلی می آورد.

به نقل از Bild، کمپل در خصوص این موضوع بیان کرد:

“در آن زمان من در تیم دوم بایرلورکوزن بودم که البته با تیم اصلی نیز تمرین می کردیم. هاینکس در آن زمان می خواست مرا در تیم نگه دارد و به من پیشنهاد یک قرارداد حرفه ای داد. شاید بدون حضور او، اکنون من در مسیر دیگری بودم و در جایی که اکنون هستم، حضور نداشتم. من مدیون یوپ هستم و فکر می کنم تجربه بالای او می تواند کمک زیادی به بایرن مونیخ کند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد