وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای اشپورت بیلد: توخل شانس اول برای جانشینی هاینکس است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گمانه زنی ها درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از سر گرفته شده و کماکان نام توماس توخل در بین نامزدها دیده می شود. 

 

توماس توخل 44 ساله پس از پایان فصل گذشته ترجیح داد به جای برعهده گرفتن هدایت تیمی جدید استراحت کند. پس از اخراج کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق ماینتس و دورتموند به عنوان یکی از گزینه های اصلی مطرح شد اما همه دیدند که در ادامه چه اتفاقی افتاد.

چند روز قبل کیکر مدعی شده بود که توماس توخل بالاترین شانس را برای برعهده گرفتن هدایت بایرن مونیخ در تابستان آینده دارد و اکنون بیلد هم این خبر را تایید کرده است. کریستین فالک خبرنگار اختصاصی بایرن مونیخ برای بیلد در شماره جدید مجله اشپورت بیلد مدعی شده که توخل گزینه نخست مسئولان بایرن مونیخ برای جانشینی یوپ هاینکس در پایان فصل است و دو طرف مذاکرات پیشرفته ای با همدیگر داشته اند. با این اوصاف بعید نیست که در ژانویه و یا فوریه سرمربی بعدی بایرن مونیخ به رسانه ها معرفی شود.

آشنایی بازیکنان با کادر فنی، روابط خوب بین کادر فنی و باشگاه و همچنین بازیکنان و عدم نیاز به وقت اضافی برای تطابق پذیری بازیکنان و کادر فنی را می توان دلایلی دانست که مسئولان بایرن مونیخ را مجاب کرد تا هاینکس را به جای توخل به عنوان جانشین آنچلوتی انتخاب کنند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
pepeto چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 11:43

سلام به همه

مدیر محترم سایت فکر میکنم زمان اون رسیده که عکس جدیدی از تیم رو روی صفحه اصلی سایت قرار بدید عکس که در حال حاضر وجود داره کادر فنی قبلی رو نشون میده نه جدید

از عنایتی که می فرمایید سپاسگذارم

سلام. تیم فقط اول هر فصل با بازیکن ها و مربیان خودش عکس میندازه و حتی اگه بازیکن و مربی تغییر کنه دیگه عکس جدید نمیندازه. پس باید تا فصل بعد صبر کنیم.

پیمان چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 13:48

امیدوارم ناگلزمن سرمربی بعدی باشه،
هاینکس فوق العاده است ، تو این مدت کوتاه همه چیز عالی شده کومان و کیمیش در مسیر درست پیشرفت قرار گرفتن و مولر عملکرد خیلی بهتری داشته
و ار همه مهمتر تیم در سه بازی گذشته کلین شیت کرده

محمد چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 19:55 http://goal.com

کسایی که میگن نایگلزمن بابد جای هاینکس بیاد رو ارجاع میدم به صحبت های خود هاینکس که گفته واسش زوده مربی بایرن شه.. بهترین گزینه واسه بایرن ثر حال حاضر که کلوپ خودش تیم داره توخل هست.. اخه مگه شوخیه مربی بایرن شدن
یادمون رفته کلیزمن مربی بایرن شد اونم با سابقه تحول عظیم تو فوتبال ملی المان چطوری اخرش اخراج شد از بایرن؟
مربی بایرن باید یه مربی بزرگ باشه..بایرن جای ازمون و خطا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد