وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: هرگز به فکر ترک بایرن مونیخ نبودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جاشوا کیمیش حق خود را با تمرین سخت گرفته است. 

 

به گزارش Espn جاشوا کیمیش ستاره این روزهای فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل لایپزیش عنوان داشت در روزهای سخت نیمکت نشینی هرگز در اندیشه ترک باشگاه خود نبوده است:

” این یک زمان سخت برای من بود. وقتی که شما آماده هستید و نمی توانید بازی کنید بسیار سخت است، خصوصا برای یک بازیکن جوان. اما شما همیشه می توانید سخت تمرین کنید و بهترینها را بدست آورید، پس از آن دیگر تصمیم با مربی است. من می دانستم زمانی که به بایرن می آیم اینجا هیچ چیز آسان نیست، و من نمی توانم هر بازی، بازی کنم. هدف من این بود که جزدی از بایرن باشم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم. می خواهم همه چیز را در اینجا بدست آورم.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 08:44

امیدوارم روزهای پرفروغی را در مونیخ وتیم ملی آلمان بگذرانی کیمیچ جان

فوتبال آلمانی سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 16:52 http://bayern.blogsky.com

کیمیچ به شایستگی لام بزرگ هنوز نرسیده ولی میدونیم که یک بازیکن چند پست است که هم دفاع وسط و بک کنار قدرتمند هم هافبک box to box و طراح است، به همین دلیل یک غنیمت بزرگ برای بایرن به شمار میره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد