وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: برای کارهای تاکتیکی هنوز وقت نداشته ایم؛ در هامبورگ می خواهیم راهی که شروع کرده ایم ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ روز شنبه از هفته نهم بوندس لیگا میهمان هامبورگ خواهد بود.  

بایرن مونیخ پس از کسب دو برد مقابل فرایبورگ و سلتیک اکنون باید به شمال آلمان سفر کند و روز شنبه به مصاف هامبورگ برود. یوپ هاینکس شرایط تیمش را خوب عنوان می کند و می گوید که هنوز به خواسته هایش نرسیده و دلیل آن کمبود وقت است. هاینکس ظهر جمعه در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل هامبورگ شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

چینش بازیکنان:

“ترکیب تیم بستگی به نظر من درباره عملکرد بازیکنان در تمرین دارد. دو بازی ابتدایی را خوب پشت سر گذاشتیم اما نقاط منفی هم وجود دارند که باید رفع شوند. ما هنوز نتوانسته ایم کارهای تاکتیکی با بازیکنان انجام دهیم چون هیچ زمانی نداشته ایم.
 

توماس مولر:

“او تقریبا به فرم قدیمی خود بازگشته است. او در بازی مقابل سلتیک 13 کیلومتر دوندگی داشت و در دفاع و حمله تیم را کمک کرد. در دو بازی اخیر توماس تعهد و عزمش به عنوان کاپیتان تیم را نشان داده است.
 

سیستم چرخشی:

“من با همه بازیکنان صحبت می کنم و تمامی آن ها شانس بازی کردن به دست خواهند آورد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.
 

جدایی قطعی در تابستان:

“می دانستم که این سئوال را مطرح می کنید. اکنون برای پاسخ دادن به این سئوال خیلی زود است اما برنامه کنونی این است تا تابستان اینجا بمانم. فوتبال علاقه اصلی من است اما در حال حاضر فقط برنامه دارم تا تابستان 2018 اینجا باشم.
 

اردوی زمستانی در قطر:

“من برنامه مشخص و واضحی دارم و به زودی آن را اعلام می کنم اما در شروع سال جدید قطعا کنار خانواده ها خواهیم بود.
 

بازی با هامبورگ:

“هامبورگ یک باشگاه سنتی و با تاریخی عظیم است. آن ها بهتر از آنچه نتایج نشان می دهد بازی می کنند. من مشتاقانه منتظر بازی فردا هستم. ما در هامبورگ می خواهیم راهی که شروع کرده ایم را ادامه دهیم و همانند و بازی گذشته ظاهر شویم.  
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد