وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: از انجام صد بازی در لیگ قهرمانان، احساس غرور می‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبن درباره رسیدن به رکورد صد بازی در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.  

آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ در دیدار مقابل سلتیک که با پیروزی ۳-۰ مونیخی ها به پایان رسید، موفق شد صدمین بازی خود را در لیگ قهرمانان انجام دهد، به این ترتیب او تبدیل به سی و دومین بازیکنی شد که به رکورد ۱۰۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا می رسد. این ستاره ۳۳ ساله بعد از پایان مسابقه در گفتگو با اسکای چنین عنوان کرد:


رسیدن به رکورد صد بازی در لیگ قهرمانان، اتفاق خاصی است. اگر به خاطر مصدومیت ها نبود، می توانست آمارم بهتر از این هم باشد. اما به هر حال می توانم به این رکورد افتخار کنم. اما مسئله بر سر رکوردها نیست، دوست دارم جام های بیشتری کسب کنم.

برای تمدید قرارداد عجله ای ندارم، خونسرد هستم. صحبتی برای تمدید قرارداد نشده ولی من هم عجله ای ندارم. روز فوتبال تمرکز کرده ام و احساس خوبی هم دارم.

قرارداد روبن تابستان آینده به پایان می رسد ولی بحثی برای تمدید قرارداد وی صورت نگرفته است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد