وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: من خائن نیستم؛ در پاریس تعدادی از بازیکنان عصبانی بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس می گوید که رسانه ها نباید او را به عنوان خائن معرفی کنند. 

 

متس هوملس از سوی رسانه های آلمان به عنوان یکی از 5 بازیکنی مطرح شده که در اخراج کارلو آنچلوتی نقش داشته اند. هفته گذشته کارلو آنچلوتی تنها ساعاتی پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن از سمتش برکنار شد و اولی هونس دلیل آن را اختلاف حل نشدنی این سرمربی ایتالیایی با 5 بازیکن تیم دانست و در ادامه رسانه های آلمان نام این 5 بازیکن را پخش کردند.

هوملس در مصاحبه با Sport1 درباره اتفاقات اخیر گفت:

“بدون شک تعدادی از بازیکنان قبل از بازی مقابل پاری سن ژرمن تعجب کردند و ناراحت بودند. چیزهایی که در رسانه ها درباره من نوشته شبیه اینکه من خائن بوده ام صحیح نیست. نمی توانم جای دیگر بازیکنان صحبت کنم اما من هرگز به دلیل بازی نکردن نگفته ام که ناراضی ام.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد