وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آندریاس برمه: در جریان اخراج آنچلوتی از بایرن مونیخ، کاملا طرف کارلتو هستم؛ ریبری و روبن دیگر جوان نیستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع چپ سابق اینتر و بایرن مونیخ، در جریان اخراج کارلتو،  کاملا طرف مربی ایتالیایی است. 

 

کارلو آنچلوتی پس از شکست این هفته در برابر پاری سن ژرمن به یک باره از کار خود در بایرن مونیخ برکنار شد اما آندریاس برمه، زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 معتقد است این تصمیم تند و عجولانه بوده است. وی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

“بازیکنان دشمن او بودند؟  آنها همه قهرمانان بزرگی هستند که می خواهند پیروز شوند، شوخی نیست. درست است که اخیرا کارلتو عده ای از آنها را بازی نمی داد اما دلایل خاص خودش را داشت. او وظیفه دارد تا آماده ترین بازیکنان را به میدان بفرستد. روبن و ریبری 33 و 34 ساله هستند. آنها دیگر جوان نیستند.
 

“این تصمیم توسط اولی هوینس و صالح حمیدزیچ گرفته شد اما من در این جریان کاملا طرف کارلتو هستم. گواردیولا، مربی پیش از آنچلوتی با روزنامه نگاران و بازیکنان زیاد حرف نزد اما هیچکس چیزی نگفت. آنچلوتی متفاوت است. او رابطه خوبی با رسانه ها دارد و آماده صحبت کردن است. با وجود آنکه همه کار او را فاجعه می خوانند اما این مساله جایگاه او را قدرتمندتر می کند. تعادل کلی تیم عالی نبود اما در چند سال اخیر، بایرن بهترین تیم اروپا نبوده و در بوندس لیگا کارش را خوب انجام داده است.
 

“آنها از آنچلوتی قهرمانی اروپا را می خواستند اما من حتی پیش از پیوستن او به بایرن، فکر نمی کردم آنها بتوانند این کار را انجام دهند. بارسلونا و رئال مادرید قوی تر هستند. خیلی ها می گویند ناگلزمن باید مربی بایرن شود زیرا موفق بوده اما مربیگری در بایرن کاملا متفاوت است.
 

بایرن مونیخ در بیانیه ای تمام اعضای کادر ایتالیایی آنچلوتی را نیز اخراج کرد. آیا این مساله می تواند یک موضع گیری در قبال ملیت آنها باشد؟

“خیر. در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد. بایرنی ها هم مانند همه آلمانی ها، ایتالیایی ها را دوست دارند. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد