وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسانه های معتبر آلمان توخل را سرمربی بعدی بایرن مونیخ می دانند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس توخل در بین رسانه های آلمان به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی مطرح شده است. 

 

توماس توخل سرمربی 44 ساله آلمانی پس از چند ماه دوری از فوتبال می تواند سکان پرافتخاترین باشگاه آلمان را در اختیار بگیرد. کارلو آنچلوتی سرمربی 58 ساله ایتالیایی عصر پنج شنبه از سوی باشگاه بایرن مونیخ اخراج شد و ویلی سانیول به صورت موقت هدایت تیم را برعهده گرفت. با توجه به اینکه همراه آنچلوتی تمام کادر فنی اخراج شده اند به نظر می رسد پس از بازی هفته آینده مقابل هرتابرلین مسئولان باشگاه دنبال تشکیل کادر فنی جدید خواهند رفت.

رسانه های آلمان متفق القول مدعی شده اند که توخل سرمربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود و اولی کوولر خبرنگار اسکای می گوید که تمامی شواهد در داخل باشگاه حاکی از آن است که سرمربی سابق دورتموند به زودی هدایت بایرن را در دست می گیرد.

توماس توخل در بوندس لیگا تنها هدایت دو تیم را برعهده داشته است. او از سال 2009 تا 2014 سرمربی ماینتس بود و در این مدت 183 با روی نیمکت این تیم نشست و به صورت متوسط در هر بازی 1.43 امتیاز کسب کرد. توخل پس از جدایی از ماینتس یک سال استراحت کرد و تابستان 2015 به عنوان سرمربی دورتموند و جانشین یورگن کلوپ انتخاب شد. توخل در دورتموند 107 بازی روی نیمکت نشست و در این تیم به صورت میانگین 2.12 امتیاز در هر بازی کسب کرد. تنها افتخار توخل در سطح اول فوتبال آلمان قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته است. او در رده زیر 19 سال تیم ماینتس را هم قهرمان آلمان کرده است.

توخل پایان فصل گذشته و در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده بود به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه دورتموند از سمتش کنار گذاشته شد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امید جمعه 7 مهر 1396 ساعت 01:51

خدا کنه خوب باشه .اما خیلی ها میگن سیستم دفاعیش ضعف داره,نمیدونم والا کی خوبه کی بده.
ای کاش کلوپ بیاد. مدیران بایرن پول خرج کنن میاد حتما.

مانو روبری جمعه 7 مهر 1396 ساعت 10:08

خدایی سیستم دفاعی توخل از کارلتو بدتر نیست که

محمد جمعه 7 مهر 1396 ساعت 10:19

توخل گزینه خوبیه دوستانی که میگن بازی موناکو بدبود به خاطر بمب گذاری قبل بازی بود که تمرکز همه را بهم ریخت همچنین دعوایی که با سران دورتموندداشت

massoudsh جمعه 7 مهر 1396 ساعت 11:37

مربی بعدی هر کی که باشه باید گرگ باشه و جذبه و کاریزما داشته باشه که دوباره تیم پر از حاشیه نشه و هر کسی نیاد تو کارش دخالت کنه.

ADIB جمعه 7 مهر 1396 ساعت 12:02

آخه دورتموند بعد رفتن هوملس نتونست یه جانشین خوب براش پیدا کنه بعدشم دروازه بان درجه یک نداشت برا همین بود نتونست تو cl موفق بشه

Kahn شنبه 8 مهر 1396 ساعت 12:47

ولی به نظرم برن منت کشی هاینکس. اون رگ خواب بایرن دستشه. حتی اگرم این فصل جامی نیاره آبرمندانه تمومش میکنه و برای فصلای بعدی میشه حسابای خوبی روش باز کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد