وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: 5 بازیکن مخالف حضور آنچلوتی بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باشگاه بایرن مونیخ ابعاد جدید از تصمیم غیر منتظره این باشگاه را روشن کرد. 

 

باشگاه بایرن مونیخ روز پنج شنبه و یک روز پس از باخت سنگین 3-0 مقابل پاری سن ژرمن تصمیم به برکناری کارلو آنچلوتی گرفت. سرمربی 58 ساله ایتالیایی در حالی اخراج شد که دومین شکست فصلش را تجربه می کرد اما گویا جدا از علمکرد ضعیف که رومنیگه آن را دلیل اخراج دانسته بود، اختلاف نظر آنچلوتی با بازیکنان سرشناس تیم دلیل دیگری این تصمیم بوده است.

هوینس در مصاحبه با Funke Sport گفت:

“5 بازیکن موضعی مخالف آنچلوتی داشتند و ادامه دادن با این شرایط سخت بود. دیشب فقط 4 ساعت خوابیدم و ساعت 3:30 شب درباره آینده کاری آنچلوتی تصمیم نهایی را گرفتیم.
 

هوینس در پاسخ به سئوالی درباره به خدمت گرفتن بازیکنان گران قیمت هم گفت:

“پرداخت رقم های دیوانه کننده برای بازیکنان در بایرن مونیخ یک موضوع و دغدغه نیست. باشگاه هایی نظیر رئال مادرید سیاست معقولانه در نقل و انتقالات دارند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امید جمعه 7 مهر 1396 ساعت 01:57

تو رو خدا یکم پول خرج کنید, بازیکنان درجه یک به خدمت بگیرید تا اینجوری تخقیر نشیم.

Mehrangermany جمعه 7 مهر 1396 ساعت 10:20

دوست عزیز به غیر از یکی دو پست بقیه بازیکنا از بهترینهای جهان هستند حتی در مقایسه با همین پاریسن ژرمن که شما فکر میکنید بازیکنای اونا از ما بهتره شما فکر میکنی اگه الان بابت زوله 100 میلیون میدادن میشد بهترین بازیکن نه عزیز من من35 ساله با فکر بایرن خوابیدم و بیدار شدم روزهای زیاد خوب وبد بایرن رو دیدم به نظر من این مشکل بایرن نیست مشکل فقط اینه که با یرن باید تیم توی زمینش اسکلت المانی داشته باشه بعد از یوپ هانکس بزرگ این امر محقق نشد متاسفم برای کسانی که فقط بازیکنای تیمهای دیگه رو بازیکنای درجه یک میدونن یه نگاهی به بازیکنا بندازین بعد نظر بدین نویر،بواتنگ،هوملس،الابا،ویدال،مولر،لواندوسکی،رودریگز،وحتی کیمیچ اینا رو هر تیمی ارزوی داشتنشون رو داره یه کم فنی تر فکر کنیم ممنون بابت وقتی که گذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد