وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: بادیگارد بواتنگ نیستم؛ بیشتر از انتظارم بازی کرده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ را سپری کرده و به نظر می رسد نظر کارلو آنچلوتی را جلب کرده است.  

نیکلاس زوله مدافع جوان فوتبال آلمان تابستان گذشته با انتقالی 20 میلیون یورویی از هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوست. مصدومیت و آماده نبودن ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز باعث شده در هفته های ابتدایی این بازیکن آینده دار فرصت زیادی برای حضور در میدان به دست آورد.

زوله در مصاحبه ای درباره شرایطش در بایرن مونیخ گفت:

“من تاکنون خیلی بازی کرده ام و بسیار بیشتر از انتظاراتم بوده است. مربی تیم فهمیده که می تواند روی من حساب کند.
 

زوله همچنین درباره بواتنگ گفت:

“من خوشحالم که ژروم مجددا سلامتی اش را به دست آورده است. من به لحاظ شخصیتی او را خیلی می پسندم اما من باید این را هم در نظر بگیرم که من تنها به عنوان یک آلترناتیو یا محافظ شخصی ژروم اینجا نیستم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 23:49

بایرن چراینجوری شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد