وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بازی با پاری سن ژرمن مهم و حیثیتی است اما تعیین کننده نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلتو می‌گوید بازی با پی اس جی تعیین کننده نخواهد بود.  

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، این بازی را مهم، حیثیتی و نه تعیین کننده توصیف کرد.

به گزارش اکیپ، باواریایی‌ها که وضعیت چندان مطلوبی در بوندس لیگا ندارند، فرداشب در حالی میهمان پاری سن ژرمن خواهند بود که سه امتیاز این بازی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر تیم‌های صعود کننده از گروه داشته باشد. آنچلوتی که سابقه دو فصل هدایت پی اس جی را در کارنامه دارد، فردا مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. کارلتو درباره آینده لواندوفسکی هم ادعای جالبی مطرح کرد.

“این درست است که شروع بی نقصی در فصل جدید نداشته‌ایم. به هوفن هایم باختیم. بازی فردا مقابل پاری سن ژرمن برای بایرن مونیخ یک بازی مهم و حیثیتی است اما تعیین کننده نخواهد بود. با این حال، واضح است که هدف ما پیروزی در این بازی و صعود از گروه به عنوان صدرنشین است. پی اس جی تیم بسیار خوبی است. آنها کیفیتی شگفت‌انگیز دارند. بازیکنان جدید برای جا افتادن در تیم به زمان نیاز دارند تا جایگاهشان در سیستم را پیدا کنند. معتقدم پی اس جی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، سرسختانه رقابت خواهد کرد.
 

“پیروی از سبک دفاعی مون پلیه؟ خب در چنین دیدارهایی شما نیاز دارید که به لحاظ دفاعی، بازی را خوب شروع کنید. در کنارش، خوب حمله کردن نیز اهمیت دارد. داشتن تعادل در بازی فردا اهمیت بسیار زیادی دارد تا از ضد حملات پاریس، جلوگیری کنیم.
 

“دوران فوق العاده‌ای در پاریس داشتم و خاطرات شیرین فراوانی از آن زمان در ذهنم وجود دارد. همه بازیکنانم آماده‌اند و این، انتخاب ترکیب ابتدایی را دشوار می‌کند. امیدوارم فردا تیمم بازی خوبی داشته باشد و بهترین کیفیتش را به نمایش بگذارد. فردا باید در بعد دفاعی فشرده بازی کنیم تا فضایی به کاوانی، نیمار و ام باپه نرسد. این موضوع، اهمیت زیادی دارد.
 

“آینده لواندوفسکی؟ روبرت هنوز چهار سال دیگر قرارداد دارد و فوتبالش را در بایرن مونیخ به پایان خواهد رساند. 
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 09:56

امیدوارم بایک بازی مهیج وتهاجمی پاریس را در خانه شکست بدیم،آنجلوتی باید یک سیستم وترکیب خوب بچینه تا به راحتی پاریس را له کنیم

یه بایرنی چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 12:04 http://all4dl.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد