وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اونای امری: برابر بایرن مونیخ می خواهیم نشان دهیم کجا هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن معتقد است باشگاهش وارد دسته بهترین های جهان شده است.  

شاگردان اونای امری در پاری سن ژرمن، ساعت 22:15 فرداشب (چهارشنبه) از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان بایرن مونیخ هستند.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن، اونای امری پیش از این مسابقه حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

تقابل با بایرن مونیخ:

“ما با یک تیم بزرگ، یک باشگاه که دارای تاریخچه بزرگی است، رو به رو خواهیم شد. بایرن مونیخ به دنبال پیروزی در این مسابقه است. این بازی فرصتی عالی برای نشان دادن این است که ما در چه نقطه ای حضور داریم. مدت ها از حضور بایرن در اینجا می گذرد و بنابراین ما منتظر چهارشنبه شب هستیم. می خواهیم نمایشی عالی داشته باشیم و برای تیم اول گروه شدن ببریم و تفاوت ایجاد کنیم. بایرن بازیکنان زیادی در پست  های دفاع و حمله دارد، ما روی نقاط مختلف حریف کار کرده ایم. داشتن هامس، لواندوفسکی و... به آن ها چندین انتخاب می دهد که بازی را با یک شیوه شروع و با شیوه ای دیگر تمام کنند.
 

وضعیت مصدومان:

“وضعیت تیم ما خوب است و مصدومان رسیده اند. آنخل دی ماریا و نیمار به موقع بازگشته اند و اگر در طول آخرین جلسه تمرینی خوب باشند یعنی آماده مسابقه هستند. خاویر پاستوره نیز در حال آماده سازی خود است. ما به پزشکان خود اعتماد داریم و امیدواریم پاستوره نیز آماده همراهی تیم باشد.
 

پاریس در دسته بهترین تیم های اروپا:

“زمانی که من در اسپانیا فعالیت داشتم، تیم های بزرگ اروپا مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن، یوونتوس یا منچستر را با بهترین بازیکنان در جهان تماشا کرده ام. پنج یا شش تیم وجود دارند که می توانند بهترین بازیکنان در جهان را خریداری کنند. تیم ما گام مهمی برای رقابت با بهترین تیم ها برداشته است. امروزه ما رقبای بیشتری داریم، زیرا آن ها به تیم ما نگاه جدی دارند. با وجود چنین روندی، ما درباره خودمان بیشتر می توانیم صحبت کنیم. امروزه بحث در مورد پاری سن ژرمن زیاد است و دلیلش این است که یکی از بهترین تیم های جهان است.
 

وضعیت یولیان دراکسلر:

“دراکسلر بازیکن مهمی است. او در ماه ژانویه به تیم ما آمد. در فصل گذشته شش ماهی را با ما بود و یک ماه هم از فصل جدید به ما کمک می کند. وضعیتش خوب است، او بازیکنی است که انتخاب های زیادی به ما و سیستم بازی تیم می دهد. اگر او در زمین باشد می تواند به تیم کمک کند و اگر روی نیمکت باشد می تواند به زمین بیاید و باز هم کمک کند. به همین خاطر او بازیکن مهمی است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد