وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا بایرن مونیخ فرصت جذب نبی کیتا و مانه را از دست داد؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ نتوانست نبی کیتا یکی از ستاره های کنونی بوندسلیگا را به خدمت بگیرد ولی هافبک گینه ای به لیورپول پیوست.  

نبی کیتا هافبک 23 ساله لایپزیک دومین فصل حضورش در بوندسلیگا را سپری می کند یکی از مستعدترین هافبک های فوتبال اروپا شمرده می شود. بنا به ادعای کیکر این بازیکن مذاکرات بسیار پیشرفته و جدی با بایرن مونیخ داشت ولی این انتقال در نهایت صورت نپذیرفت و کیتا قراردادی رسمی با لیورپول برای فصل آینده امضا کرد. کیکر دلیل بایرن مونیخ برای امضا نکردن قرارداد با کیتا را مبلغ فسخ قرارداد او دانسته و مدعی شده که مسئولان بایرن نمی خواسته اند در سال 2018 با 55 میلیون یورو قرارداد کیتا را فسخ کنند. کیتا پس از پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی 2017 قراردادی رسمی با لیورپول برای فصل آینده امضا کرد. رقم انتقال کیتا به لیورپول در پایان به 70 میلیون یورو می رسد.

از سویی دیگر کیکر در گزارشی عنوان کرده که بایرن مونیخ فرصت جذب سادیو مانه را هم داشته است. مانه زمانی که در سالزبورگ اتریش بازی می کرد به مسئولان فنی بایرن مونیخ پیشنهاد شد اما آن ها علاقه ای به جذب او نشان ندادند و وینگر سنگالی به ساوتهمپتون پیوست.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Zede hal سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 17:02

چرا نداره
چون اُسکلن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد