وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: فشاری در مونیخ حس نمی کنم؛ روزنامه های آلمانی را نمی خوانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی فشاری در بایرن مونیخ حس نمی کند.  

هفته ای تعیین کننده برای بایرن مونیخ و کارلو آنچلوتی پیش رو است. باواریایی ها در لیگ قهرمانان باید به مصاف سرسخت ترین رقیب خود پاریسن ژرمن بروند و بلافاصله در بوندسلیگا به خانه هرتابرلین خواهند رفت و در ادامه در جام حذفی مقابل لایپزیش قرار خواهند گرفت. مربی ایتالیایی بایرن مونیخ در این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد و منتقدیت همچنان از نداشتن تعادل در این تیم انتقاد دارند. مارسل ریف کارشناس Sport1 در ستون خود در مورد کارلتو می نویسد:

” گفته شده است که کارلتو قادر است نیمکت خود را خوشحال نگه دارد اما در حال حاضر اینگونه نیست. گروهایی از بازیکنان وجود دارند که نیاز به صحبت دارند و راضی نیستند، این یک مشکل است.
 “

اما مربی ایتالیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با Le Figaro عنوان می دارد فشاری در این تیم حس نمی کند:

” در بازی با وولفسبورگ کند بودیم و با شدت بالا بازی نکردیم، باید مقابل پاریسن زرمن متفاوت باشیم. من فشاری را اینجا در مونیخ حس نمی کنم. من روزنامه های آلمانی را نمی خوانم چون زبان این کشور را متوجه نمی شوم. من پس از قهرمانی در پاریسن ژرمن این تیم را ترک کردم چون دیگر به خوبی بازی نمی کردیم و همچنین اعتماد ناصر الخلیفی را هم پشت سر خود حس نمی کردم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد