وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: باشگاه های ولخرج ناچار به تغییر سیاست می شوند؛ شانس فتح لیگ قهرمانان را داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه بازی حساس تیم های پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، اولی هوینس از تفاوت فلسفه دو باشگاه می گوید.  

روز چهارشنبه و از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در پاردو پرنس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. در مصاحبه با کیکر اولی هوینس می گوید که فلسفه دو باشگاه کاملا با هم فرق می کند. پاری سن ژرمن در تابستان سپری شده دو انتقال گران قیمت انجام داد و به کلی بازار نقل و انتقالات فوتبال را دگرگون کرد.

هوینس به کیکر درباره سیاست کلی بایرن مونیخ در نقل و انتقالات گفت:

“من کوتاه و واضح می گویم که بازیکن 100 میلیون یورویی در بایرن مونیخ غیرقابل قبول است. بازار نقل و انتقالات اکنون بسیار داغ است و باشگاه ها دائما در حال شوک وارد کردن به همدیگر هستند.
 

“ما در بایرن مونیخ به این تصمیم کلی رسیده ایم که خرید گران قیمت نداشته باشیم و کلا از این سبک خریدها چشم پوشی کنیم. ما باید خود را ستایش کنیم چون مسیر و راه خود را طی می کنیم و در آن موفق هم هستیم.
 

“زمان سپری می شود و این باشگاه هایی که اکنون رقم های بالایی برای بازیکنان پرداخت می کنند دوباره به ارقام کوچک تر باز می گردند. چون موفقیت های ورزشی آنگونه که اسپانسرها می خواهند و پیش بینی می کنند به دست نمی آید. همیشه یک تیم می تواند لیگ قهرمانان را فتح کند و این دلیل دیگر این قضیه است.
 

هوینس درباره شانس باشگاهش برای قهرمانی در اروپا هم گفت:

“اگر ما در مراحل حساس بتوانیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم و بازیکنان ما سالم باشند آن زمان شانس قهرمانی را خواهیم داشت.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
saman دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 18:21

ببینیم کدوم باشگاه بهتره چهارشنبه کمی معلوم میشه

محمد دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 20:27

حرف های هوینس واقعا خوب وکوبنده است امیدوارم درآخر همه چیز به نفع بایرن تمام شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد