وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - ماینتس؛ با کسب 3 امتیاز، روزهای سخت را فراموش کنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان آنچلوتی پس از شکستی تلخ مقابل هوفنهایم، پذیرای ماینتس خواهند بود. 

 

پس از برتری مقابل اندرلخت، تیم فوتبال بایرن مونیخ در سری رقابت های بوندسلیگا و از هفته چهارم، در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ماینتس خواهد بود.

تاریخزماناستادیومداور
 25 شهریور/16 سپتامبر201718:00 به وقت تهرانآلیانتس آرناSascha Stegemann

  

بررسی وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ پس از شکست 2 بر 0 هفته گذشته در خانه هوفنهایم، برای بازگشت به روند پیروزی تحت فشار قرار دارد. این تیم در دیدار با هوفنهایم از نبود خلاقیت در میانه میدان رنج می برد؛ همین مساله در جریان پیروزی 3 بر 0 باواریایی ها در مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان اروپا نیز مشاهده می شد. بایرن مونیخ در این دیدار در مقابل تیمی بازی کرد که تقریبا برای 80 دقیقه 10 نفره بود و علی رغم مالکیت زیاد توپ، شاگردان آنچلوتی نتوانستند موقعیت های زیادی خلق کنند. شاگردان آنچلوتی هم اکنون از 3 بازی 6 امتیاز کسب کرده و در رده ششم بوندس لیگا قرار گرفته اند. در صورت پیروزی در این دیدار و نتیجه نگرفتن رقبا مانند دورتموند و هوفنهایم، باواریایی ها می توانند به صدر جدول برسند.

تیم ماینتس هفته گذشته موفق شد با یک نمایش بسیار خوب در مقابل لورکوزن، اولین 3 امتیاز فصل خود را کسب کند. به نظر می رسد سیستم 3 دفاعه این تیم می تواند به روند صعودی شاگردان شوارتس کمک کند. در در بازی پیش رو در آلیانز آرنا، آنها مجبور خواهند بود برای کنترل بازی از تفکرات دفاعی بهره بگیرند. با در نظر گرفتن این شرایط، انتظار می رود بایرن برای جبران نمایش های نه چندان خوب اخیرش به بازی هجومی و مالکانی روی آورد و ماینتس نیز با در نظر گرفتن بازی میزبان، منتظر موقعیت هایی برای ضد حمله خواهد بود. ماینتس در فصل جدید بوندس لیگا یک پیروزی و دو شکست در کارنامه خود ثبت کرده و هم اکنون با 3 امتیاز در رده سیزدهم جدول بوندس لیگا قرار گرفته است.

 

 نکاتی درباره ترکیب دو تیم

▄ ژروم بواتنگ پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت و آمادگی کامل، می تواند از ابتدا در ترکیب باواریایی ها قرار گیرد.همچنین باتوجه به ادامه دار شدن مصدومیت داوید آلابا و خوان برنات، یاشوا کیمیش و رافینیا جایگزین این بازیکنان در قلب خط دفاعی خواهند بود. این در حالی است که به دلیل انجام بازی چند شب گذشته بایرن مونیخ مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان اروپا، آنچلوتی، سرمربی تیم احتمالا در خطوط هافبک و حمله از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد و ممکن است به بازیکنانی نظیر تولیسو، هامس، ریبری و لواندوفسکی استراحت دهد.

▄ در سوی دیگر زمین، ساندرو شوارتس، سرمربی ماینتس احتمالا از سیستم 3-4-2-1 در مقابل بایرن مونیخ استفاده خواهد کرد؛ در این حالت و در زمان حمله بایرنی ها، دو بازیکن وینگ این تیم به عقب تر آمده و در دفاع کمک خواهند کرد.

▄ دنی لاتزا به دلیل مشکل مصدومیت در کتف نتوانست در تمرینات این هفته ماینتس به طور منظم حاضر شود و در صورتی که توانایی حضور 90 دقیقه ای را نداشته باشد، ممکن است شان فیلیپ گبامین یا سردار را در ترکیب اصلی به جای خود ببیند.

▄ رابین کوایسون و ویکتور فیشر اولین گزینه های سرمربی ماینتس در خط حمله هستند.

 

مصدومان و محرومان

  بایرن مونیخ: آلابا، برنات
 ماینتس: هک، برگرین، هوت، باسمن، کودرو

 

 

تقابل های اخیر دو تیم

 بایرن مونیخ-ماینتس

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ    3

                 1  ماینتس

 

نظرات 11 + ارسال نظر
جواد شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 01:53

فقط شبکه ورزش با تاخیر نشون میده ساعت 21:30

reza bayerni شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 17:03

اینجا که نوشته 18:00؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

reza bayerni شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 17:05

حواسم نبود! با تاخیر!

جواد شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 17:56

اره ساعت 18:45 بارسا ختافه نشون میده

SAMAN شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 21:49

پخش نکردن که......

reza bayerni شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 21:51

نذاشتن که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جواد شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 21:52

لامصب نشون ندادن

SAMAN شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 21:55

عجبا به حرف خودشون هم عمل نمیکنن بجای بازی بایرن افتتاحیه ی لنعتی رو نشون دادن

reza bayerni شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 22:04

وای!عجب بازی بوده!نامردا نذاشتنش!چندوقت بود بایرنو اینطوری ندیده بودم!عالی بود!ینی قشنگ بالای 8 تا میتونستن بزنن!4 یا 5 تا تیرک داشتن شایدم بیشتر!ینی این مولر عالیه!آنچلوتی مجبور شد خودشو جمع و جور کنه!ببینیم میتونه همینطور ادامه بده یا باز افت و خیز پیدا میکنه!

جواد شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 22:21

بهترین عملکرد بایرن توی چند سال اخیر بود
خیلی خیلی قشنگ بازی کردن

Seyedat شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 22:27

مو لر داشتیم وختی خامس مد نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد