وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مالدینی: در مونیخ همه از آنچلوتی قهرمانی در لیگ قهرمانان را می خواهند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پائولو مالدینی هم وطن کارلو آنچلوتی معتقد است مربی ایتالیایی کار سختی را در آلمان پیش رو دارد. 

 

پائولو مالدینی، بازیکن سالیان دور میلان درباره شرایط بایرن مونیخ آنچلوتی صحبت کرد.

به گزارش اشپورت آینس، کارلو آنچلوتی فصل پیش جانشین پپ گواردیولا در بایرن مونیخ شد. وی فصل قبل نتوانست انتظارات را براورده کند و فقط موفق به کسب عنوان قهرمانی در بوندس لیگا شد. وی این فصل نیز زیر فشار انتقاد ها قرار گرفته است. مخصوصا که با باخت دو بر صفر مقابل هوفنهایم در هفته سوم بوندس لیگا، حالا تیمش به رده پنجم لیگ سقوط کرده است. پائولو مالدینی که از افرادی نزدیک به مربی ایتالیایی بایرن مونیخ است، می گوید کار آنچلوتی در بایرن مونیخ بسیار سخت شده است.

مالدینی درباره شرایط بایرن مونیخ و کارلو آنچلوتی گفت:

“هواداران بایرن مونیخ از کارلو آنچلوتی فقط بردن لیگ قهرمانان اروپا را می خواهند. درست است که او قبلا موفق شده سه بار این جام را بدست بیاورد، اما کار او بسیار سخت است. مردم در مونیخ از او قهرمانی در لیگ قهرمانان را می خواهند. آنچلوتی در تیم هایی مانند میلان یا رئال موفق بوده است اما معلوم نیست که در بایرن هم بتواند موفق باشد یا خیر. فکر می کنم این کار بسیار دشوار است. به علاوه خیلی ها از او انتظار سه گانه نیز دارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد