وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوفنهایم 2 - 0 بایرن مونیخ؛ شکست غیرمنتظره بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه مقابل هوفنهایم با نتیجه 2-0 شکست خورد. 

 

شاگردان کارلو آنچلوتی در شبی که موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادند، با دو گل مغلوب حریف شدند و به رتبه پنجم جدول بوندس لیگا سقوط کردند.

همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات بایرنی ها آغاز شد و در دقیقه 7 بود که لواندوفسکی می توانست روی ارسال رافینیا، دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری بایرنی ها ادامه داشت و دفاع فشرده هوفنهایم مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. 

تا اینکه در دقیقه 27، هوفنهایم روی یک غافلگیری به گل رسید. بعد از اینکه توپ در زمین بایرن به سود هوفنهایم به بیرون رفت، کراماریچ سریع بازی را به جریان انداخت و همین باعث شد تا اوث با نویر تک به تک شود و با یک ضربه دقیق، دروازه بایرن را باز کند. 

بعد از این گل بار دیگر بایرنی ها حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 31 لواندوفسکی می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوفنهایم به بیرون رفت. 

در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 

نیمه دوم هم با حملات بایرن آغاز شد و این تیم دو موقعیت خطرناک داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. 

در مقابل این هوفنهایم بود که در دقیقه 51 به گل دوم رسید. روی همکاری دمیربای و زوبر، یک موقعیت خوب نصیب اوث شد و او هم با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد. 

بایرنی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل حملات زیادی روی دروازه هوفنهایم ترتیب دادند و چند بار هم تا آستانه زدن گل پیش رفتند اما هیچ یک از موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد و بازی با پیروزی 2-0 هوفنهایم به پایان رسید.

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
البر شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 23:41

سلام.بازی بسیار عالی بود واسه هوفنهایم.و داغون تر از این نمیشد.نمیدونم انجلوتی داره هی تر کیب های فوق داغون رو میکنه.این نظر من ولی همزمان بازی دادن به تولسیو.رودی.تیاگو اشتباه محض.همش گوشه سانت از جناحین بابا یه بار.دو بار.اخه چند بار این همه بازیکن با این همه کیفیت ولی یه پلان واسه بازی.نمیدونم چی بگم.فقط هافبک دور خودش جمع کرده

افن برگ یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 00:03

ترکیب اولیه خیلی بد بود..یه جورایی دست کم گرفته بود تیم حریفو...مولر واقعا فیکس نباید بازی کنه...روبن و خامس و ریبری رو باید از اول میزاشت تو....تیاگو هم فقط روبروی تیمهای ضعیف خوب بازی میکنه..جنگندگی تیم هافنهایم خیلی بهتر از ما بود

reza bayerni یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 00:06

بازی داغونی رو از بایرن شاهد بودیم!نمیدونم واقعا اینطوری میخواد لیگ قهرمانان بگیره!همش میگن باید فرصت داد آخه دیگه چقد باید فرصت داد!این همه بازیکن با کیفیت توی تیم دور هم جمع شدن اما نمیدونم چرا آنچلوتی نمیتونه ازشون بازی بگیره!اکثر بازیکنا بازی های ملی شون عالی هستن ولی توی بایرن .....!مشکل از سبک بازی آنچلوتی هست!فقط خدا بخیر بگذرونه!اگه اینطوری پیش بره بوندسلیگا رو هم نمیتونیم بگیریم!

babak_bavaria یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 00:32

فکر کنم رودی هم از اون بیماری گوتزه داره ....کومان بهترین بازیکن بود....روی دو تا صحنه لوا افتضاح و خودخواه بود....نباید مولر رو بیرون میکشید روبن و ریبری و کومان رو باهم توی ترکیب گذاشت که توپ بریزن توی محوطه ی جریمه برای لوا ...ولی مولر هم باید اونجا میبود....گل اول هوفنهایمم که کلا اشتب بود داور باید بازی رو نگه میداشت...خامس هم امیداورم توی ترکیب جا بیافته.....در کل خوب نبودیم و امیدوارم بهتر بشیم....

فرهاد یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 00:48

منم با نظر رضا بایرنی موافقم همین مولر تو تیم ملی تو همین دو بازی عالی بود چرا تو بایرن اینجوریه؟

Massoudsj یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 01:02

منکه گفته بودم با این وضع تیم و دفاع به هیچ جا نمی‌رسیم و فقط خدا به دادمون برسه، یه عده فقط منفی دادن، دیدین حالا؟!

جواد یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 01:08

من بازیو دیدم بایرن خوب بازی کرده بود نسبت به بازیای قبلی موقعیت ایجاد میکرد
فقط خیلی فرصت سوزی کردن

محمد یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 11:48

ای کاش این آقایون یک مهاجم نیمکت میخریدن چه فکری توسرشون هست فقط خدامیدونه

rezaoli یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 13:04

روی سر مولر باید یه مربی آلمانی باشه
ترکیب خیلی بدبود

Ali دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 01:24

لوا رو باید بفروشیم.
یه مهاجم جوان بخرین که در خدمت تیم باشه و حواسش فقط به تیم باشه نه به آقای گلی.تو این بازی خودخواهیه این بشر منو کشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد