وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد جیووانی البر از فدراسیون کلمبیا؛ البر: من هم شرایطی شبیه به خامس داشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیووانی البر از حرکت خامس رودریگز سخن می گوید. 

 

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ در بدو ورودش به این تیم با مصدومیت مواجه شد. به گزارش Goal، بعد از بازگشت او به تمرینات انفرادی، پکرمن سرمربی کلمبیا از او برای بازی در رقابت های ملی دعوت کرد که با انتقادهای فراوانی مواجه شد. جیووانی البر مهاجم سابق بایرن مونیخ که همانند خامس متولد آمریکای جنوبی است درباره این اتفاق می گوید:

” وقتی شما از سوی کشور خود دعوت می شوید، رد این دعوت به معنای مخالفت با کل ملت است، به همین دلیل بازیکنان (مصدوم) هنگام دعوت چیزی نمی گویند و امیدوار می مانند تا شرایط به خوبی پیش برود. اگر خامس دعوت را رد می کرد، احتمالا جای خود را هم از دست می داد.
 “

البر درباره شرایط مشابه خود با خامس اضافه می کند:

” من هم در سال 2002 و قبل از جام جهانی شرایط مشابهی داشتم. من دعوت برزیل را نپذیرفتم و از سرمربی خواستم با باشگاه صحبت کند. اما نتیجه این شد که جام جهانی 2002 را از دست دادم! بایرن مونیخ می تواند فدراسیون فوتبال شما را راضی کند اما نهایتا آن ها هستند که تصمیم آخر را می گیرند.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak_bavaria چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 23:51

خب حق داره خامس تازه از بند مصدومیت رها شده بعد بلافاصله چرا باید برای کلمبیا اونم مقابل برزیل اونم فوتباله سنگینه امریکای جنوبی چرا باید بازی کنه!!!!ولی خداروشکر چیزیش نشده امیدوارم برای بایرن هم مثله جام جهانیه 2014 بدرخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد