وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رشکه: در سال 2016 بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای خرید عثمان دمبله کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دمبله در تابستانی که گذشت، با یک انتقال نجومی راهی بارسلونا شد. 

 

سال گذشته پیش از پیوستن عثمان دمبله به دورتموند، یکی دیگر از مشتریان وینگر فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ بوده است.

میشائیل رشکه، مدیر فنی سابق باشگاه بایرن مونیخ عنوان کرد که بازیکن ترجیح داده که به دورتموند برود زیرا احساس کرده که در آنجا راحت تر پیشرفت می کند.

در مصاحبه با sportbild، رشکه در خصوص این مسئله بیان کرد:

“سه نفر در باشگاه بایرن مونیخ روی موضوع دمبله کار می کردند. مارکو نپه، رئیس بخش استعدادیابی که او را معرفی کرد. میشائیل گرلینگر که در تمام تصمیم گیری ها حضور داشت و کارل هاینتس رومنیگه و همچنین من که به فرانسه پرواز کردم تا این انتقال را تکمیل کند در حالی که نگران این بودم که اگر کارم را انجام ندهم، توسط این افراد سرزنش خواهم شد. اولی هونس در آن زمان در گیر این ماجرا نبود.
 

وی ادامه داد:

“گرلینگر یکی از افراد شناخته شده در مذاکره و چانه زنی است. بارسلونا نیز خواهان دمبله در سال 2016 بود؛ بازیکنی که خودش نیز از کودکی هوادار بارسلونا بود. این مسائل برایمان مهم نبود و بایرن مونیخ می خواست دمبله را به تیم بیاورد و برای این کار همه تلاشی کرد اما خواسته خود بازیکن در آن زمان پیوستن به دورتموند بود. او فکر می کرد انتقال به بارسلونا یا بایرن مونیخ برای او زود بوده ولی در دورتموند هم بازی می کند و هم پیشرفت خواهد کرد. این واقعیت ماجرا در مورد دمبله است.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak_bavaria چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 23:54

از معدود بازیکنایه که با فکر باشگاهشو انتخاب کرده!!!البته نمیگم اومدن به بایرن اشتباه بوده براش ولی باید قبول کنیم که انتخاب عاقلانه تری بوده چون دمبله 2015توی لیگ دسته 2فرانسه بازی میکرده و با اینکه بایرن از توانایی هاش باخبر بوده ولی خودش انقد به خودش اعتماد نداشته که توی یه تیمی مثله بایرن فیکس باشه ....در کل بازیکنه خوبیه حیف از درتموند رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد