وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصدومیت داوید آلابا در جریان رویارویی اتریش و گرجستان از ناحیه قوزک پا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهره ارزشمند باواریایی ها در بازی های ملی دچار مصدومیت شده و هنوز شدت آن مشخص نیست.  

داوید آلابا، مدافع چپ پای بایرن مونیخ، در جریان رویارویی اتریش و گرجستان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018، از ناحیه قوزک پای خود مصدوم شد.

بنابر گزارش FFT، در پی یک درگیری با والری قازایشویلی، هافبک گرجستان، آلابا مصدوم شد در همان نیمه اول جای خود را به لوییس شائوب بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که اتریش تا آن لحظه از مهمان خود عقب بود ولی خود شائوب توانست پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه نخست، گل تساوی بخش را برای اتریش به ثمر برساند.

این ها در حالی است که بایرن مونیخ در دو بازی نخست خود در فصل جدید بوندس لیگا، با حضور کامل داوید آلابا موفق به پیروزی برابر بایرلورکوزن و وردربرمن شده است. گفتنی است که شاگردان کارلو آنچلوتی شنبه پیش رو با بازی برابر هوفنهایم، رقابت های بوندس لیگا را از سر می گیرند و سپس سه شنبه همان هفته، در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان، به مصاف اندرلشت در آلیانتس آرنا می روند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Rudi völler چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 23:54

امیدوارم خیلی سریع به تیم افزار سی هالیوود برگرده

babak_bavaria چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 23:56

ای بابا.....شانس بیاریم زیاد نباشه مصدومیتش....بازیکنه کاربردی و دوست داشتنیه و بد تر اینکه برنات هم مصدومه عملا جانشین نداریم براش مگر اینکه رافینیا رو ببره دفاع چپ که افتضاحه....یا سه دفاعه بازی کنه.....353 خوبه

جواد پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 00:08

سوله میتونه بازی کنه تو اون پست ولی نفوذی نیست
حتی بواتنگم میتونه تو اون پست بازی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد