وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یادداشت، خوب و بد های بازی آلمان - چک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان در دیدار هفتم خود در مقدمانی روسیه 2018 توانست چک را 2 بر 1 شکست دهد تا رکورد 100 درصد پیروزی خود را حفظ کند، مانشافت که با گلها ورنر و هوملس صاحب این پیروزی شد که البته به نظرمی رسید می توانست با شرایط راحت تری حریف خود را شکست دهد.  

در زیر به نقل از سایت bayerncentral نگاهی به شرایط و نمرات بازیکن های آلمان برابر چک می اندازیم

فوق العاده:

بازیکنی که بتوان او را در شب بازی با چک عالی توصیف کرد وجود ندارد

 

عالی:

مسوت اوزیل: هافبک آرسنال بر خلاف بازی های گذشته خود، جنب و جوش و تاثیر گذاری بسیاری برای آلمان داشت، پاس گل دقیق او در شروع بازی به گل به وسیله تیمو ورنر تبدیل شد و پس از آن نیز حرکت و جابجایی او در زمین تاثیر بسزایی در مرکز زمین به جا گذاشت.

 

خوب:

متس هوملز: شماره 5 تیم ملی جدا از گل پیروزی بخش خود در خط دفاع شرایط خوبی داشت.

 

تونی کروس: پاس گل او بر روی سر هوملز پیروزی هفتم آلمان را فراهم کرد، تونی کروس در خط هافبک با پاس ها هوشمندانه و حرکت ها خود تحرک لازم را به میانه زمین بخشید.

 

لارس اشنیندل: مهاجم گلدباخ می توانست ی گل به نام خود ثبت کند ولی جایگیری سنگربان چک مانع از گلزنی اش شد، ولی  بازی او نشان داد که اشنیدل با شرایط تیم ملی سازگار است.

 

تیمو ورنز: مهاجم جوان لایپزیگ از جام کنفدراسیون ها به این سو آرام آرام به سوی بهتر شدن حرکت کرده است و با توجه به گل زود هنگام او به نظر می رسد در خط حمله ورنر یکی از مهره های ثابت مانشافت خواهد شد.

 

مارک آندره ترشتگن: دروازه بان جوان بارسلونا در چند صحنه به خوبی توانست دروازه خود را حفظ کند و با نگاه به گل داریدا(زننده گل چک) می توان متوجه شد که دفع آن توپ کار ساده ای نبود، البته ترشتگن نیاز به کسب و پیشرفت بیشتری خواهد داشت ولی می توان به او امیداور بود

 

متوسط:

توماس مولر: مهاجم محبوب بایرن مونیخ هنوز به سطح انتظارات از خود دست پیدا نکرده است و بازی او برابر چک نشان داد ، مولر 27 ساله باید تلاش بیشتری برای رسیدن به کیفیت سابق خود نیاز دارد

 

جاشوا کیمیش: انتخاب ثابت و جوان این روزی های یوآخیم لوو در تیم ملی در برابر چک نمایش بدی نداشت ولی پیش از حضور رودریگر در زمین به نظر شرایط راحتی نداشت و به طور کل کیمیش توانایی بازی در سطح کیفی بالاتری را دارد که برابر چک از آن دور بود.

 

بد:

یوناس هکتور: بر خلاف انتظار، یوناس هکتور مدافع کلن نمایش بدی از خود در بازی به نمایش گذاشت و با توجه به سابقه بازی او موضوعی دور از ذهن بود، هکتور در پاس های بلند تصمیم های غلطی گرفت وبازی عجولانه و غیر مفیدی داشت، البته با توجه به بازی ها پیشین او ، هکتور توانایی بهتر شدن در بازی ها پیش رو را خواهد داشت.

 

ماتیاس گینتر: مدافع سابق بروسیا دورتموند و فعلی گلادباخ در خط دفاع مانشافت نمایش ضعیفی داشت، بازی غیر مطمئن و تصمیم ها بسیار غلط، گینتر در بازی برابر چک یار کمکی خوبی برای هوملز نبود و با این شرایط نیکلاس سوله به نظر انتخاب بهتری برای هوملز باشد.

 

یولیان برانت: جوان آینده دار بایرلورکوزن در سمت راست آلمان به هیچ وجه بازی روانی نداشت و به راحتی در برابر دفاع چک توپ را از دست می داد، برانت بازیکن خوبی است که نیاز به همکاری تیمی و البته سرعت و تلاش بیشتری در جهت بهبود بازی خود دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد