وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جمهوری چک 1 - 2 آلمان؛ یک گام دیگر تا صعود به روسیه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی تیم های چک و آلمان به مصاف هم رفتند. 

 

بازی در شرایطی آغاز می شد که مردان یواخیم لوو می خواستند با کسب یک نتیجه خوب، صعود خود به مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کنند. بازی برای مانشافت خیلی خوب شروع شد و پاس بسیار خوب مسعود اوزیل به تیمو ورنر سریع رسید و ضربه پای راست او از زیر دست های دروازه بان چک عبور کرد تا ژرمن ها پیش بی افتند. در ادامه بازی کمی آرام تر شد اما این شاگردان یواخیم لوو بودند که خیلی خوب بازی را مدیریت کردند تا نیمه اول با چند موقعیت نصفه و نیمه از دو تیم با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، بازی تغییر زیادی نکرد و شرایط 45 دقیقه اول دنبال می شد. جمهوری چک میزبان بازی را بهتر دنبال می کرد و فشار را لحظه به لحظه بیشتر می شد اما قدرت کافی برای کسب نتیجه را پیدا نمی کرد. تا این که ضربه عالی ولادمیر داریدا قفل دروازه تر اشتگن را به زیبایی هر چه تمام تر شکست. بعد از این گل بازی به آرامی دنبال می شد تا اینکه ارسال تونی کروس از روی ضربه آزاد با ضربه سر متس هوملس به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه میزبان شد و آلمان با نتیجه 2-1 صعود خود به مرحله نهایی جام جهانی را نزدیک تر از پیش کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 14:25

خوب نبودیم ولی خدایا شکر که بردیم با شکست دادن نروژ دیگه کارمون تموم میشه وصعود میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد