وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جمهوری چک - آلمان؛ به دنبال قطعی کردن صعود به روسیه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از شش پیروزی از شش بازی، قهرمان جهان به دنبال ادامه روند خوب خود و قطعی کردن صعود به روسیه است. 

 

بررسی شرایط بازی

قهرمان جهان در صورت پیروزی در عدن آرنا شهر پراگ می تواند قدمی دیگر به سمت صعود به روسیه برای دفاع از تاج و تخت خود بردارد. یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان با تزریق استعداد های جوان و ناب به تیم ملی در جام کنفدراسیون ها نشان داد که تیم برای روسیه برنامه ویژه ای روی بازیکنان تازه باز کرده است. در حالی که ستاره های سابق تیم یعنی تونی کروس، توماس مولر و مسوت اوزیل دوباره به تیم ملی دعوت شده اند لو از دعوت بازیکنانی همچون نویر، مصطفی و سانه صرف نظر کرده است. بازی رفت دو تیم در هامبورگ با پیروزی 3-0 آلمان و یک گل از تونی کروس و دبل توماس مولر همراه بود. با این اوصاف به نظر می رسد مانشافت از همین حالا سه امتیاز این بازی را کسب کرده است.

 

یواخیم لو از دعوت شکودران مصطفی آرسنال و همینطور وینگر جوان خود لروی سانه که در منچستر سیتی بازی می کند صرف نظر کرده است. همچنین خرید جدید یوونتوس یعنی بندیکت هوودس نیز در لیست حضور ندارد. مدافع بایرن یروم بواتنگ به دلیل مصدومیت دعوت نشده و مانوئل نویر نیز علی رغم بازگشت از مصدومیت در هفته گذشته تیم ملی را همراهی نمی کند. سرژ گنبری در لیست اصلی حضور داشت اما به دلیل مصدومیت خط خورده و سمی خدیرا هم به دلیل مصدومیت در تمرینات نمی تواند به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی تیم ملی آلمان:

مارک آندره تر اشتگن؛ متس هوملز، یاشوا کیمیش، یوناس هکتور، آنتونی رودیگر؛ امره چان، سباستین رودی، تونی کروس، یولیان درکسلر، مسوت اوزیل؛ توماس مولر

 

شایان ذکر است، ژرمن ها تا کنون هر شش بازی خود در مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و احتمالا با پیروزی مقابل چک می توانند با اختلاف 8 امتیازی در صدر جدول قرار گیرند. همچنین آنها تنها متحمل یک گل در کل بازی ها شده اند. بازی بعدی آنها در چهارم سپتامبر مقابل نروژ در اشتوتگارت خواهد بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 13:04

سه برصفر چک را میبریم

heinz شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 00:43

لینک پخش زنده:


http://www.futeboltv.com/ao-vivo/assistir-republica-tcheca-x-alemanha-ao-vivo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد