وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیکلاس زوله: یواخیم لوو برای دفاع مانشافت می تواند به من تکیه کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر نیکلاس زوله مدافع جدید این فصل بایرن مونیخ از انگیزه ای بالا برای فصل پیش رو برخوردار است. 

 

نیکلاس زوله مدافع آلمانی، آماده برای دو بازی پیش روی کشورش برابر جمهوری چک و نروژ است.

به گزارش اشپورت آینس، زوله که در تابستان همراه تیم ملی آلمان موفق به  قهرمانی در جام کنفدراسیون ها شد، بار دیگر در لیست یواخیم لوو حضور پیدا کرده است.

او درباره فصل پیش رو و بازی های ملی و باشگاهی گفت:

“من فصل فوق العاده ای را پشت سر گذراندم، انتظار یک فصل فوق العاده دیگر  را نیز دارم. امیدوارم چنین باشد، من انگیزه بالایی دارم، از وقتی به بایرن مونیخ آمده ام تغییر  زیادی کرده ام. هدف من فقط بازی کردن در تیم باشگاهی ام نیست، در بازی های ملی نیز می‌خواهم بازی کنم، مربی می تواند برای دفاع تیم به من تکیه کند.
 

مدافع سابق هوفنهایم از تفاوت سطح تمرینات تیم سابقش با بایرن مونیخ نیز گفت:

“سطح تمرینات در بایرن مونیخ دیوانه کننده است، شما در اینجا هر روز مجبور هستید در تمرینات با بازیکنانی کلاس جهانی مانند فرانک ریبری و آرین روبن مواجه شوید، بنابراین باید هر چه در توان دارید بگذارید در غیر این صورت موفق نمی شوید.
 

نیکلاس زوله در ادامه درباره رقم انتقالش از هوفنهایم به بایرن مونیخ که نزدیک به 20 میلیون یورو است، گفت:

“نمی خواهم به این فکر کنم که در این شرایط بازار همچین رقمی برای من پرداخت شده است، درست است این قیمت پایین است اما هیچ ربطی به سطح من ندارد، ما وقتی سن کمتری داشتیم پولی نمی گرفتیم ولی انگیزه ای بالا برای بازی داشتیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یحیی جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 20:05

من عاشق تیمو ورنرم خداکنه بایرن بخردش همه آلمانیه هم بازیکن خوب و گل زن درجه یک لئون گورتسکا هم بازیکن خوبیه بایرن نباید این بازیکنان از دست بده که تیمایی مثل بارسا»رئال» پی اس جی اینارو شکار میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد