وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا: مولر در فوتبال دنیا منحصر به فرد است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سامی خدیرا هافبک باتجربه تیم ملی آلمان و باشگاه یوونتوس از توماس مولر همبازی خود در مانشافت در شرایط بوجود آمده حمایت کرد.  

خدیرا با تمجید از مولر به Bild می گوید:

” من فکر می کنم مولر نمی خواهد باشگاه را ترک کند، و این همان چیزی است که آنچلوتی و مسئولان باشگاه می دانند. او در جهان فوتبال منحصر به فرد است. توماس یکی از آرام ترین بازیکنان است و همیشه با روحیه بالا در بین بازیکنان حاضر می شود (مولر وضعیت فعلی را پشت سر خواهد گذاشت).
 “

خدیرا ادامه داد:

” چیزی که در پنجره نقل و انتقالات امسال رخ داد و صرف مبالغ نجومی جنون آمیز است، من آن را جدی نمی گیرم. تیم ملی در روسیه و مسابقات جام کنفدراسیونها بسیار خوب بازی کرد، من واقعا از بازیکنان قدردانی می کنم، اما این بدان معنا نخواهد بود که آنها بطور خودکار در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد