وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: متقاعد شده ام کیفیت لازم برای فیکس بازی کردن در بایرن را دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان می خواهد بیشتر بازی کند.  

کینگزلی کومان فصل گذشته را بدلیل مصدومیتهای پیاپی به طور کامل بازی نکرد و در این فصل و پس از عقد قرارداد دائمی با بایرن مونیخ می خواهد بیشتر بازی کند. کومان در مصاحبه با Sky گفت:

” من می خواهم تا جایی که ممکن است بازی کنم. می خواهم نشان دهم پیشرفت کرده ام و تیم می تواند بر روی من حساب باز کند. درست است زمان پپ گواردیولا بیشتر بازی می کردم اما رابطه خاصی بین ما برقرار نبود و بیشتر به دلیل مصدومین زیاد تیم به میدان می رفتم. آماده رقابت در تیم هستم، همه می خواهیم به تیم کمک کنیم اما من می خواهم تا آنجا که ممکن است بازی کنم. متقاعد شده ام کیفیت لازم برای ثابت بازی کردن در بایرن مونیخ را دارم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد