وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وردربرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ ساعاتی قبل موفق شد در هفته دوم بوندسلیگا وردربرمن را 2 بر 0 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم چراکه بازی سختی برایمان بود. حدود یک ساعت از پیدا کردن فضا و موقعیت ایده آل برای گلزنی عاجز بودیم اما در آخر به پیروزی رسیدیم. در برابر وردربرمن کسب 3 امتیاز مهم بود که به آن دست یافتیم. 

 

مانوئل نویر:

زمانی که داور سوت پایان بازی را زد، مهم تر از هر چیزی کسب پیروزی و البته کلین شیت بود. ما نمایش دفاعی خیلی خوبی داشتیم. از این پیروزی ارزشمند خوشحالم و صدالبته احساس خیلی خوبی دارم که دوباره بازی کردم.
  

روبرت لواندوفسکی:

بازی سختی بود، تیم حریف بسیار خوب دفاع می کرد و زدن گل اول به آنها بسیار سخت بود برای این کار ما مجبور بودیم صبر کنیم و منتظر موقعیت های گل بمانیم، بسیار خوشحالم که توانستم دو گل به ثمر برسانم.حسن صالح حمیدزیچ؟ او یکی از بهترین بازیکنان بوندس لیگا بوده و یک الگوی بسیار عالی برای من است.
  

متس هوملس:

بازی خوبی انجام دادیم، حریف خوب دفاع می کرد و در ضد حمله نیز  توانستند خطرناک ظاهر شوند، این یک  واقعیت است که با بازگشت نویر همه ی ما احساس امنیت می کنیم، ما بسیار خوشحالیم که او برگشته است.
 

توماس مولر:

خوشحالم که بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. نیمکت نشینی؟ من نمی دانم مربی چه نوع بازی را از من می خواهد! انگار نوع بازی من در تیم به نظر آنها کافی نمی آید، راستش من دلیلی برای نیمکت نشینی خودم ندیدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 09:02

اوه مولر چرا اینقدر شاکیه؟!
امیدوارم از تیم جدا نشه!!

ali یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 12:25

بازی بایرن رو دیروز دیدم.آنجلوتی تازه بعد از 2 سال اون سبک حوصله سر بر پپ رو از تیمتون خارج کرده. بایرن باید به اصل خودش برگرده .

Datiss دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 00:42

آنجلوتی امسال هم هیچ کاری نمیکنه ! آخرش بایرن رو ببره بین 8 تا و اون جا دیگه آخرشه و بعد اوت ..... فقط امیدوارم تاوا ن سنگینی به خاطر اوردن آنجلوتی ندن و بازیکنی مثل مولر رو از دست ندن !!! ......مولر فقط لب تر کنه که میخوام برم هر تیمی میره دنبالش .... هر تیمی .....تیاگو رو گذاشته بود تو بازی یعنی کل بازی رو ریده بود ... تازه جاش خامس هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد