وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت داوید آلابا از سانچز: رناتو کیفیت خود را ثابت کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع چپ اتریشی بایرن رناتو سانچز را بازیکنی با آینده درخشان می‌داند. 

 

داوید آلابا نزدیک ترین فرد در تیم بایرن مونیخ به رناتو سانچز است، حالا حمایت کامل خود را از او اعلام کرد.

به گزارش Spox، هافبک پرتغالی همچنان نتوانسته در تیم کارلو آنچلوتی جایگاهی ثابت پیدا کند و احتمال خروج وی در همین تابستان نیز وجود دارد. با این حال داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن از او حمایت کرده است، آلابا درباره ی هافبک پرتغالی گفت :

“همان طور که پیش تر نیز دیده ایم رناتو یک بازیکن با کیفیت است. این را در یورو  قبلی (2016) و تیم قبلی اش (بنفیکا) ثابت کرد، او شاید بخواهد تیم را ترک کند من در هر شرایطی از او حمایت می کنم،  ولی نمی خواهم در تصمیم گیری او برای آینده اش دخالتی داشته باشم. فقط به او توصیه می کنم آنچه فکر می کند برای او بهتر است را انجام دهد، به نظر من او آینده ای درخشان دارد.
 

او در ادامه درباره سخت گیری حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ برای پیاده کردن سریع تاکتیک های تیمی گفت:

“به نظر من کار خوبی است، ما حرفه ای هستیم و برنامه فشرده‌ای داریم، همه از ما انتظار دارند مانند یک فوتبالیست حرفه ای عمل کنیم، در کل خوشحال هستم وقتی می‌بینم بعد از کارم به خانه بر میگردم و خانواده‌ام از من رضایت دارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد